אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד 1:0 אמש (חמישי) לבני סכנין. בקבוצה מהנגב שאפו לצמצם פערים ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, אך החבורה של יוסי אבוקסיס שוב נראתה רע מאוד, בעיקר בכל הקשור למשחק ההתקפה.
גם בתחילת השבוע, בניצחון 0:1 על הפועל חדרה, נראתה הקבוצה מאוד לא טוב, אך אז התנחמו בתוצאה והסבירו כי היכולת הרעה נובעת מהיעדרותו של ז'וזואה המורחק ושחקנים פצועים אחרים.
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
אבוקסיס. כאב ראש
(צילום: ראובן שוורץ)
אתמול, גם עם הכוכב הפורטוגלי ולאחר מספר שינויים נוספים בהרכב, היכולת של מחזיקת הגביע הייתה רעה ולא נראתה כל מגמת שיפור. המגן שון גולדברג סיכם: "התוצאה מאכזבת. חבל, מבאס. צריך להרים את הראש. יש לנו משחקים חשובים לפנינו".
מבחינת מבחן התוצאה, ב"ש עדיין חלק מחבורת הצמרת, אך במבחן היכולת היא כושלת פעם אחר פעם, מה שמעורר את זעמם של אוהדים רבים. בגלל הקורונה קולם של האוהדים לא נשמע והוא מתבטא רק ברשתות החברתיות, אבל זעמם בהחלט מגיע להנהלת המועדון שמודעת לביקורת כלפי הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה על הדשא
ז'וזואה על הדשא
ז'וזואה על הדשא
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שסופג את מירב האש באופן טבעי הוא אבוקסיס, שסגר החודש שנה במועדון. למרות הזכייה בגביע המדינה והעפלה המפתיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית, המניות שלו בנסיגה. לאחר המשחק ארגון האוהדים של הקבוצה "אולטרהסאות'" אף פרסם בפייסבוק הודעה חריגה בה נכתב: "נגמרו לך ימי החסד אבוקסיס".
בשבוע הבא מצפים לב"ש שני משחקים נגד מכבי ת"א, תחילה בליגה ביום שני ובשבת אם לא יהיו דחיות, גם במסגרת הגביע. תוצאות המשחקים האלה עשויות להשפיע על התוכניות של המועדון להמשך העונה, בעיקר בכל הנוגע לצירופם של שחקנים חדשים. בגלל הסגר והקושי להחתים זר חדש, לא מן הנמנע שב"ש תחזור לבדוק אופציות של צירוף שחקנים ישראלים.
3 צפייה בגלריה
קנדיל מעל גולדברג
קנדיל מעל גולדברג
קנדיל מול גולדברג במשחק הקודם בין מכבי ת"א לב"ש
(עוז מועלם)
בב"ש לפחות יכולים להתנחם מהעובדה שז'וזואה לא ספג כרטיס צהוב שהיה מונע ממנו לשחק נגד מכבי ת"א בגביע. בקבוצה מקווים שסינטיהו סלליך, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, שאמנם שיחק אתמול אך עדיין לא התאושש מפציעה, יחלימו לחלוטין לקראת צמד המשחקים החשוב.