4 צפייה בגלריה
וויליאם אגאדה חוגג
וויליאם אגאדה חוגג
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
וויליאם אגאדה בועט לשער
וויליאם אגאדה בועט לשער
אגאדה כובש את הראשון
(צילום: עוז מועלם)
הפועל תל אביב אירחה הערב (שבת) את הפועל חיפה עם תקווה לחבר שני ניצחונות רצופים להתרחק מהתחתית, אבל דווקא היריבה הייתה זו שחגגה בסיום עם ניצחון 0:2 שנתן לה אוויר במאבקי התחתית.
בהופעת הבכורה של אלישע לוי על הקווים אחרי פיטורי חיים סילבס השבוע, וויליאם אגאדה (42) וחנן ממן (79) נהנו משני בישולים של אלון תורג'מן ומהגנה בינונית של המארחת, כדי לתת לקבוצה שלהם שלוש נקודות חשובות. במחצית השנייה זה יכול היה גם להיגמר בתוצאה גבוהה הרבה יותר. הפועל חיפה בעטה 16 פעמים לשער במשחק הזה, אבל רק ארבע מהן היו למסגרת.
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי. אפקט הזעזוע עבד
(צילום: עוז מועלם)
הקבוצה של ניר קלינגר הייתה טובה יותר לאורך רוב המחצית הראשונה, אבל מעבר להגנה הפריכה, לא ממש הצליחה להיראות כמו קבוצה עם שיניים גם מבחינה התקפית. אם היא לא רוצה להסתבך עם הקו האדום הבוער שבינתיים עדיין נמצא מתחתיה, היא תצטרך להיות הרבה יותר חדה ומרוכזת במשחקים שנותרו לה עד סיום העונה.

קלינגר: "איבדנו את הראש במחצית השנייה"

ניר קלינגר אמר: "איבדנו את הסדר והאירגון ושילמנו על טעויות בגולים, איבדנו את הראש במחצית השנייה. זה לא נראה טוב. דווקא פתיחת המשחק הייתה טובה, עם הרבה אנרגיות. היינו מאורגנים והגענו למצבים, תקפנו בצורה מאורגנת. אסור שניראה כמו שנראינו במחצית השנייה. היינו במקום הכי נמוך שיש ועשינו דרך ארוכה. אנחנו צריכים לשחק בצורה סיסטמטית כל הזמן. לא נראינו כמו במשחקים האחרונים. צר לי על הקהל הנפלא שלנו שהגיע היום והתאכזב. אנחנו חייבים לו ונחזיר לו. המאבק יהיה עד הסוף"
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
המאמן המנצח אלישע לוי אמר: "בעיניים שלי נפל לנו המשחק הכי קשה בבכורה שלי, בבמלופילד מול קבוצה במומנטום. שחקנים עשו את העבודה בשקט. הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות אבל אנחנו לא חזירים. לא נבהלנו, העבודה הקבוצתית הייתה מצוינת. אחד הדברים הבסיסייים כשקבוצה לא מנצחת הרבה זמן, אז העבודה העיקרית הייתה מנטלית ולהביא את הקבוצה למצב שבו היא לא חוששת, מחזיקה בכדור ומנסה. נקווה שתהיה לזה המשכיות. אנחנו לא מדברים על הישארות בליגה אלא מסתכלים משחק אחרי משחק".
חנן ממן שנמצא בעיצומו של קמפיין גיוס כספים לטיפול באשתו התחיל מזה: "רוצה להודות לכולם על העזרה וההתגייסות, מקווה שבעתיד רק נעזור לאחרים ולא נצטרך לבקש עזרה". על המשחק עצמו: "כיף להשיג ניצחון חשוב כזה, אנחנו רוצים להמשיך ולהנות מכדורגל עד סיום העונה".