בהפועל חדרה מתכוננים למשחק מחר (שלישי, 20:00) מול מכבי נתניה בתקווה להגדיל את רצף המשחקים ללא הפסד לחמישה, ואולי גם לרשום ניצחון קריטי במאבקי התחתית.
יו"ר המועדון, אורן גולן, פנה לאוהדים וביקש מהם להפסיק להתעסק בעתידו של המאמן שרון מימר: "שינוי הוא לא דבר פשוט ויש בו בין היתר את הנושא הכלכלי, בטח כשאנחנו מועדון קטן. מעבר לזה, מימר הוא מאמן טוב והוא הוכיח את זה כבר. יש לנו עתיד מקצועי יחד עם מימר".
2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה שרון מימר
הפועל חדרה שרון מימר
מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שצפוי לחתום במועדון בקרוב הוא לידור כהן, שישוב מגיאורגיה. יאיא מלאדג'ה ורודריג בונגונגי ככל הנראה יעזבו.

אביטן: "פרק הפועל ת"א שלי הסתיים"

ה-0:1 הקטן גדול של סכנין על ק"ש אתמול העלה את הביטחון של השחקנים וההנהלה, והם כבר החלו לדבר על השתלבות בפלייאוף העליון. ברביעי (20:00) תפגוש סכנין את הפועל תל אביב במטרה לחבר ניצחון שני ברצף.
עבור המאמן ניסו אביטן יהיה זה מפגש פיקנטי מול האקסית והקבוצה איתה הוא נמצא בבוררות משפטית על נושאים כספיים. "מצפה לנו משחק מוקש מולם. מבחינתי, אני מרוכז אך ורק בעבודה בסכנין ובהצלחת המועדון, וזה מה שחשוב לי. פרק הפועל ת"א שלי נגמר, ואני יודע שכעס הוא לא דבר בריא ומיותר".
2 צפייה בגלריה
אביטן על הקווים
אביטן על הקווים
אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
עטאא ג'אבר זכה למחמאות גדולות על משחקו אתמול, אחרי שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. ג'אבר, שהרגיש מתוסכל בתקופה האחרונה אחרי שנדחק לספסל בעקבות הגעתו של בירם כיאל, אמר: "שמח מאוד על השער ועל הניצחון. אלו שלוש נקודות חשובות מאוד שצריכות לתת לנו תנופה קדימה וביטחון למשחקים הבאים. כל שחקן רוצה לשחק 90 דקות בכל משחק. אני מקצוען ויודע לכבד את ההחלטה של המאמן".
לקראת חלון ההעברות, בסכנין מתכוונים להודיע למכבי חיפה כי הם אינם מעוניינים בהמשך השאלתו של המגן איקוום אוטין מאחר שאינו נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי, כאשר גם הבלם אוסבלדו אנריקס, שאמש לא שיחק, צפוי לעזוב. בקבוצה הבהירו שרק אחרי השחרורים יתפנה תקציב להחתמת שחקנים חדשים.