טל כחילה סיכם את רוב תנאיו בהפועל חדרה וצפוי להצטרף אליה ביממה הקרובה אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון. היום (רביעי) ייפגש הבלם עם ראשי אטרומיטוס היוונית על מנת לנסות לסכם את תנאי עזיבתו אחרי שבימים האחרונים נוצרו מחלוקות בין הצדדים לגבי גובה הפיצוי שהוא אמור לקבל.
בסביבתו של כחילה אמרו: "נקווה שכבר היום הוא יגיע להסדר עזיבה מול היוונים, ואחר כך יחזור לארץ ויחתום על חוזה בחדרה. הרצון של טל הוא להצטרף לסגל של שרון מימר, כך שבארץ הוא ישחק רק בחדרה. הצטרפות להפועל ת"א לא על הפרק".
3 צפייה בגלריה
קריאף וכחילה בדין ודברים עם השופט
קריאף וכחילה בדין ודברים עם השופט
טל כחילה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו מכבי חיפה
מקסים פלקושצ'נקו מכבי חיפה
מקסים פלקושצ'נקו
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוסף לכחילה, גם קשר מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו צפוי לחתום בחדרה אחרי ששוחרר מהירוקים. מי שכבר חתם רשמית הוא החלוץ אסי גומה.
בחדרה עוקבים בדריכות אחרי התנהלות הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד בנוגע למעברו הסופי של יואב ג'ראפי. כזכור, השוער שוחרר לא מכבר מהאדומים וחתם בחדרה, אשר נתקלת כעת במכשול שמגיע מכיוון אשדוד. האחרונה טוענת שהפועל ת"א, בשורותיה חתם ג’ראפי בעונה שעברה, טרם השלימה את התשלום עבורו ועד שלא תעשה זאת אשדוד לא תאשר את מעברו לחדרה.
3 צפייה בגלריה
יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי מאוכזב
לא ברור אם ישחק בחדרה. ג'ראפי
(צילום: ראובן שוורץ)
ראשי הפועל חדרה כבר הבהירו כי אינם מתכוונים לשלם דמי העברה עבור צירופו של השוער, ואם הדברים לא יסתדרו היא תאלץ לחזור בה ותחפש אלטרנטיבה.

אופיר מזרחי חתם בקריית שמונה

הקשר אופיר מזרחי, ששיחק בעונה האחרונה במדי סקציה נס ציונה שירדה לליגה הלאומית, חזר לעירוני קריית שמונה וחתם בה על חוזה לעונה אחת. למועדון יש אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת. מזרחי גדל במחלקת הנוער של קריית שמונה ושיחק במשך חמש עונות בקבוצה הבוגרת, במדיה ערך 108 הופעות וכבש 24 שערים. הוא היה שותף לקמפיין בשלב הבתים בליגה האירופית (2012/13), לזכייה בגביע המדינה ולזכייה באלוף האלופים. לאחר החתימה אמר מזרחי: "אני מאושר מאוד לחזור הביתה. ניתן ונעשה את הכל כדי להשיב את המועדון הזה למקום שהוא ראוי לו. ביחד הכל אפשרי".
הפועל חיפה: הבלם עידו לוי (30) הצטרף היום לחבריו החדשים וערך אימון בכורה בהדרכתו של חיים סילבס. הקבוצה ממשיכה לחפש מגן שמאלי וקשר.
הפועל רעננה: הקפטן שניר שוקר סיכם וירשום עונה 13 ברציפות במועדון.
פורסם לראשונה: 11:34, 05.08.20