הרבה לחץ השתחרר בעירוני קריית שמונה לאחר הניצחון הדחוק 0:1 על הפועל כפר סבא. הקבוצה של קובי רפואה הגיעה למשחק הביתי לאחר חמישה הפסדים רצופים, כולל סערת ה-VAR מול מכבי ת"א.
הקפטן עידן נחמיאס, שכבש את שער הניצחון ונפצע באפו, היה מהמצטיינים בשורות הצפונים. בקבוצה מקווים שהוא יעמוד לרשותו של רפואה לקראת משחק הבית בשבת מול מ.ס אשדוד בפתיחת הסיבוב השני. גם מוחמד שכר שפתח בהרכב היה נהדר: "0:1 קשה אבל מאוד מתוק, למרות שיכולנו לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה. ידענו שזה יהיה מאוד קשה אבל אני שמח שלקחנו שלוש נקודות. לא משנה מה התוצאה העיקר הניצחון".
2 צפייה בגלריה
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
(צילום: אביהו שפירא)
על סיום הסיבוב אמר שכר: "היה חשוב לנו לקחת שלוש נקודות בלי קשר לכך שמדובר בסיום הסיבוב, היינו אחרי הפסדים עם אווירה מאוד קשה, שמח לסיים את השנה בניצחון ונקווה שנפתח את השנה החדשה באותה צורה".
מי שממשיך לאכזב ולקבל קרדיט מרפואה הוא רועי קהת שבעוד משחק חלש מאוד שלו העלה הרבה מאוד סימני שאלה. גם שחקנים בק"ש לא מבינים מה פשר ההתעקשות של רפואה בזמן שהקשר ממשיך להפגין יכולת לא טובה. בק"ש גם לא מצליחים להבין מה עובר על לוסיו שפתח את העונה בסערה אך נחלש מאוד במשחקים האחרונים. אתמול הברזילאי אף החמיץ פנדל ובק"ש מקווים שהוא יפתח את הסיבוב השני כמו שפתח את העונה.

כפ"ס: "לא נראינו טוב"

בשבת הפועל כפ"ס תפגוש את הפועל ת"א ואחרי ההפסד אתמול לק"ש כל משחק הוא קריטי עבורה. למזלה של הקבוצה היריבות מעליה גם לא מנצחות כך שהפער מהן נע בין נקודה לשתיים.
המאמן הזמני רביד גזל מנסה להשתלב ב"משחק" של הבעלים יצחק שום שעדיין לא החליט מי מחליף את עמיר תורג'מן. האמת, אתמול קצת התבלבלנו כששמענו אותו: "אני המאמן של כפר סבא... הבעיה היא שאין לי תעודת פרו... כל ההחלטות במשחק הם שלי... אם יביאו מאמן אחר אתם תדעו". לגזל יש 30 יום, המשחק הראשון שלו היה ב-17 בדצמבר. תעשו חשבון.
2 צפייה בגלריה
נחמיאס, קיזיטו ואסולין
נחמיאס, קיזיטו ואסולין
נחמיאס, קיזיטו ואסולין
(צילום: אביהו שפירא)
מתן זלמנוביץ' שהיה לו משחק מצוין מול בית"ר ירושלים היה הפעם פחות טוב והיה אשם בשער שקבוצתו ספגה. "לא נראינו טוב היום. ספורטאי לא יכול לצאת בתחושה טובה לאחר הפסד. בטח ובטח כשאנחנו לא משיגים ניצחון. אבל גם תקופות כאלה הם חלק מחיי שחקן וקבוצה, והחוכמה היא לדעת להתאושש מתקופה כזו. אני מאמין מאוד בחברים ובצוות שנצליח להתאושש ולצאת קדימה. כל אחד מאיתנו יעשה את מה שצריך כדי לשנות את המומנטום".
כפ"ס תצטרך להסתדר במשחק מול הפועל ת"א בלי הבלם סודיק אטנדה שהורחק אתמול, וגם מצבו של הבלם השני טל מכלוף, שהוחלף כבר אחרי 8 דקות בגלל פציעה, לא ברור. מצד שני בן רייכרט, אביב סולומון ועומר דנינו שלא שיחקו אתמול חוזרים בשבת.