מכבי חיפה השיגה אמש (שבת) ניצחון ראשון בפליאוף העליון במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון, 0:1 קטן על הפועל באר שבע אשר מקרב את הירוקים להבטחת המקום השני. נראה שתוך שבוע יעקב שחר יודיע על זהות המאמן לעונה הבאה, כאשר ברק בכר הוא המועמד המוביל. עם זאת, מאמן הקבוצה מרקו בלבול, מצפה לקבל מהבעלים קרדיט גם בעונה הבאה.
בלבול שהגיע למועדון באמצע העונה שעברה, השיג את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר של מאמן בחיפה בשנים האחרונות ובסביבתו אמרו: "אין ספק שמרקו עשה פה מהפכה, כולם רואים שחיפה חזרה לצמרת. נכון שצריך עוד צעד כדי להביא תארים אבל גם את רומא לא בנו ביום. אם שחר ייתן לו צ'אנס נוסף המועדון ירוויח מאוד מהשקט וההמשכיות".
1 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול. מצפה לקבל קרדיט
(צילום: אבי רוקח)
לפני המשחק התעסקו בחיפה בסאגה הבלתי נגמרת של ירדן שועה, החלוץ שלא מפסיק לספק כותרות שליליות, איחר לאימון המסכם ולא נכלל בסגל. היו כאלה שהאשימו במצב דווקא את מרקו בלבול, שעם שחקנים אחרים לא היה נוקשה ואיפשר להם להתאמן. הירוקים לא מתכוונים להעמיד את שועה לוועדת משמעת, השחקן כזכור נקנס רק בשבוע שעבר ב-27 אלף שקל לאחר שהפר את הבידוד ובילה במסיבה.
בחיפה היו מרוצים ממשחק ההגנה אמש. סנטיהו סלליך שכבש את שער הניצחון זכה לשבחים, הקשר שנחשב לאחד השחקנים האהובים על מרקו בלבול ספג לא מעט ביקורת לאחרונה על יכולתו ושיחרר הרבה לחץ אחרי השער. שחקן בחיפה אמר לאחר המשחק: "הגענו מוכנים ודרוכים מאוד למשחק ובידיעה שאנחנו חייבים להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף, והשגנו אותו מול קבוצה טובה מאוד".