מכבי תל אביב ידעה כבר בהגרלה שהיא םוגשת את אחת היריבות הכי קשות שיכלה לקבל בשלב 32, האחרונות, והערב קיבלה את זה הלכה למעשה עם הפסד 2:0 ביתי כואב מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון.
מאמן הצהובים פטריק ואן לוון אמר בסיום: "ידענו שיהיה קשה וניסינו להישאר מאורגנים ולא לספוג. חיפשנו רגעים שבהם נוכל לעשות דברים בהתקפה. היו לנו שני מצבים במחצית הראשונה ויכולנו לעשות יותר. ניסינו לשמור על ריכוז גם בהמשך, זה לא הלך. היה קשה למנוע מהם את השער השני".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים. לא מוותר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן התייחס לגישה לקראת הגומלין: "אי אפשר לוותר על משחק. ננסה להציג יכולת הכי גבוהה שאפש". המאמן התייחס גם לעובדה שפגש קבוצה בה עבד במשך שבע שנים בעבר: "היה לי נעים לפגוש חברים מהעבר, יש לי קשר טוב עם הרבה אנשים שם". . על העומס הצפוי עםפ משחקי גביע וליגה לפני הגומלין: "יש לנו סגל עמוק אז נתגבר על הנעדרים ועל העייפות".
סולומון, לא היה משחק פושר למדי בסטנדרטים שלוף סיםר על החוויה המשונה: "היה לי מוזר מאוד והתרגשתי להגיע לארץ. בשבילי זה הדבר הכי כיף בעולם להיות כאן, עם השפה שלי והאנשים שלי. התרגשתי גם במשחק. אני שמח מהתוצאה. המשפחה שלי מצד אמא כולם אוהדים שרופים של מכבי, אבל נראה לי שבמשחק הזה הם העדיפו את שחטאר".
3 צפייה בגלריה
סולומון בין פרץ וסאבוריט
סולומון בין פרץ וסאבוריט
סולומון בין פרץ וסאבוריט. "יהיה יעד הבא, השאלה מתי"
(צילום: עוז מועלם)
סולומון סירב להכריז שהסיפור סגור: "אי אפשר להגיד שאנחנו בשלב הבא. מכבי הראתה שהיא קבוצה חזקה שיודעת להניע כדור ולשמור טוב. עשינו תוצאה מצוינת ונעשה כל מה שצריך כדי להשלים את העבודה". על עתידו האישי הוא אמר: "בינואר החלטתי להמשיך בשחטאר, אני משחק בקבוצה מצוינת. היעד הבא יגיע, השאלה היא מתי".