בהפועל באר שבע נערכים לאפשרות שהבלם עמית ביטון יעזוב בקרוב לקבוצה באירופה. ביטון (24), שזכה לאמון מחודש מאז הגיע יוסי אבוקסיס לאחר שמיעט לשחק אצל ברק בכר, מעוניין לנסות לעבור לשחק מעבר לים.
בתום העונה הקרובה יהפוך ביטון לשחקן חופשי, כך שאם בקיץ הבא הוא יעזוב לחו"ל באר שבע לא תוכל לקבל עבורו תשלום. בבירת הנגב מעוניינים להשאיר את השחקן שגדל במועדון ואף הציעו לו להאריך את חוזהו בארבע עונות נוספות, אך הוא סירב ומעדיף לנסות לשדרג את עצמו מקצועית וכלכלית.
1 צפייה בגלריה
ביטון לפני אופואדו
ביטון לפני אופואדו
כבר בירר פרטים על לודוגורץ. ביטון
(צילום: עוז מועלם)
סוכנו של ביטון עדכן את ראשי באר שבע באפשרות שיעזוב, אך טרם הוגשה עבורו הצעה קונקרטית רשמית. לודוגורץ הבולגרית, בשורותיה משחקים דן ביטון, טאלב טוואטחה ומאוויס צ'יבוטה, הוזכרה כמועמדת לצרפו. ביטון כבר שוחח עם שלושתם במטרה לברר על העיר והמועדון ולא מן הנמנע שאם יפתח משא ומתן בין הקבוצות תנסה באר שבע לבצע טרייד, במסגרתו יחזור דן ביטון לבאר שבע ועמית ביטון יעשה את הדרך ההפוכה.
ההיערכות לעזיבתו של ביטון כוללת מבחינת באר שבע את החתמת הבלם הצעיר, איתן רצון, שהגיע להיבחן. קשר הרכש החדש, סינטיהו סלליך, יערוך היום אימון בכורה בקבוצתו החדשה ועשוי להיכלל בסגל למשחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב בשבת הקרובה.