טאלב טאוטחה מתקרב לקאמבק בירוק. המגן השמאלי, שסיכם את תנאיו לשלוש עונות במכבי חיפה, במהלכן הוא צפוי להרוויח מיליון אירו - נחת היום בישראל ויעבור בדיקות רפואיות, לאחריהן יחתום על החוזה.
טואטחה ישוב למדים הירוקים אחרי היעדרות של מספר שנים מעבר לים, וינסה להחזיר ביחד עם ברק בכר את האליפות לירוקים. ביום ראשון תסיים הקבוצה את מחנה האימונים בסרביה, והמגן צפוי להצטרף לאימוניה ישירות עם נחיתתה בישראל.
2 צפייה בגלריה
הקאמבק מתקרב. טואטחה
הקאמבק מתקרב. טואטחה
הקאמבק מתקרב. טואטחה
(צילום: ראובן כהן)
ובינתיים, במועדון עדיין לא רגועים. לאחר ההפסד 1:0 במשחק האימון שקיימו אתמול (רביעי) מול קולובארה המקומית במחנה האימונים בסרביה, לבכר נדלקו לא מעט נורות אדומות להמשך הדרך. המאמן שוב ראה את בלם הרכש שלו בוגדן פלאניץ' מבצע טעות שהובילה באופן ישיר לשער שספגה קבוצתו, שער שעלה לירוקים בהפסד לקבוצה מהליגה השנייה בסרביה.
היכולת של הבלם שביצע לא מעט טעויות גם מול טוטנהאם מדאיגה את הירוקים שמקווים שעם חזרת הליגה הוא יציג יכולת טובה ויציבות. באופן כללי, משחק ההגנה של הירוקים לא היה מספיק טוב ומי שהפתיע היה עומרי גלזר שהחליף את ג'וש כהן ובמספר הצלות ענקיות הוכיח שיש על מי לסמוך בין הקורות גם על הספסל.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' מול ג'ובאני לו סלסו
בוגדן פלאניץ' מול ג'ובאני לו סלסו
פלאניץ' מול טוטנהאם. מקווים שישתפר בליגה
(צילום: רויטרס)
גם משחק ההתקפה של הקבוצה לא הזכיר את פתיחת העונה, עם יכולת מאכזבת של ניקיטה רוקאביצה וצ'ארון שרי, שאף החמיץ פנדל. עם זאת, בחיפה מודעים לעובדה שהם שיחקו ללא שחקני הנבחרת, ובייחוד עפרי ארד ונטע לביא שעלו מהספסל במשחק הניצחון של הנבחרת על סלובקיה אתמול וגילו יכולת גבוהה. במועדון אמרו: "זה משחק שנועד להוריד חלודה ולחזור לעניניים". ביום ראשון תסיים חיפה את מחנה האימונים שלה בעוד משחק אימון מול IMT בלגראד מתחתית הליגה השנייה בסרביה. עד אז הצוות המקצועי ימשיך עם אימונים אינטנסיביים במטרה להחזיר את השחקנים לכושר.
פורסם לראשונה: 08:33, 15.10.20