מבוכה בהפועל תל אביב נוכח הפארסה סביב הבלם סיאנדרה קולו, שעוכב אתמול (חמישי) שעות בנתב"ג לאחר שהגיע עם אישור מזויף ונשלח חזרה לדרום אפריקה.
במשרד הפנים הסבירו כי קולו "הגיע לכאן עם אישור עלייה מזויף" וכי כבר "ב-23 ביוני הוסבר להפועל תל אביב שכניסתו לא תאושר" ללא אישור תקף.
1 צפייה בגלריה
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
(צילום: ראובן שוורץ)
הפוסט של קולו
גורם במשרד הפנים אמר ל-ynet: "אישור מזויף אומר שחתם עליו מישהו שהוא לא מוסמך. כל האישורים לעליה לטיסה מתועדים במערכת".
קולו עצמו העלה אתמול פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב: "יום שארצה לשכוח. מעולם לא חשבתי שיתייחסו אליי ככה, אני רק בן אדם. תודה לאוהדים על האהבה שלהם, לרוע מזלי אני חוזר לדרום אפריקה".
בהפועל תל אביב הוציאו תגובה רשמית: "בקבוצה יש מספר שחקנים אשר מגיעים ממדינות המוגדרות כבעלות סיכון גבוה לקורונה, ביניהן דרום אפריקה. השחקן, סיאנדה קולו, שהיה אמור להגיע מוקדם יותר השבוע, פספס את הטיסה הראשונה - וסודרה לו באופן מיידי טיסה נוספת על ידי המועדון שלקראתה, ותוך כדי ארגון שלל המסכמים הדרושים כגון בדיקות קורונה, אישור נחיתה בישראל, אישורי חיסון (השחקן חוסן פעמיים בישראל), אישורי עבודה וכו׳, חלה טעות עם אחד האישורים, ובתום לב ניתן לשחקן אישור לא נכון ע״י אחד מעובדי המועדון. התנצלנו בפניו. הנושא מאחורינו, אנו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה במלוא המרץ"