כל ניצחון מקרב את סקציה נס ציונה לעבר המטרה שלה: הישארות בליגה. ככה היה מול מכבי נתניה (0:1), וכך במועדון מקווים שזה יקרה מול מ.ס אשדוד בשבת (20.45).
על פי האימון המסכם שקיימה הקבוצה, נראה שצפויים שינויים ב-11. למרות שהמאמן ליאור זדה היה מאוד מרוצה מההרכב מול נתניה. זדה מתלבט לגבי המחליפים: דור כוכב, שגם כבש את השער, מוסא מאזו שבישל לו והבלם דרייס ואוטנס, שחוזר מהרחקה. הקשר שי אליאס סובל מכאבים באזור המפשעה ונראה שהוא לא ישותף במשחק.
1 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה
(צילום: ראובן כהן)
בקבוצה מצפים למשחק קשה כי אשדוד, למרות שהפסידה במשחק האחרון בקריית שמונה, היא קבוצה ביתית טיפוסית. היא גם לא הבטיחה עדיין את מקומה בליגת העל. אבל לנס ציונה יש את הרצונות שלה והיא תנסה להמשיך בצבירת נקודות והקצב הוא משביע רצון מבחינתה. בשלושת משחקיה האחרונים הקבוצה צברה 7 נקודות.
זדה, שמקבל מחמאות על עבודתו בקבוצה, אמר: "מצפה לנו משחק סופר-חשוב ומאתגר נגד קבוצה מצוינת וכשרונית. מעבר למיקוד ממשחק למשחק, אנחנו כבר בשלב בו מתמקדים מדקה לדקה. בכל משחק שעובר המדרגה גבוהה יותר והמכשול מאתגר יותר. עבדנו קשה במהלך השבוע ואני מאמין בשחקנים שלי וביכולת שלהם להשיג את הנקודות מחר".