תצוגת הנפל אתמול (שבת) של בני יהודה מול הפועל חדרה (3:0) גרמה לתחושות קשות במועדון. הכתומים נראו אבודים על המגרש, הגנת הקבוצה הייתה לא מסודרת ועשתה את כל הטעויות האפשריות, והמשחק הסתיים בתבוסה מבישה.
זהו ההפסד השני ברציפות עבור הכתומים ובחמשת המחזורים האחרונים הם רשמו ניצחון אחד בלבד. גם מכת הפציעות של הקבוצה פגעה בה כמובן, והנהלת המועדון תצטרך לבצע חיזוקים משמעותיים בחלון ההעברות של ינואר.
2 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
כפיר אדרי
(צילום: עוז מועלם)
המנכ"ל כפיר אדרי ממשיך לעמוד על הקווים ובינתיים בני יהודה לא ממהרת למנות מאמן קבוע, בעיקר משיקולים כלכליים. הכתומים עדיין משלמים משכורת לאלישע לוי וניר ברקוביץ' ולכן אם יתברר כי אדרי לא יוכל להמשיך (לא מחזיק בתעודת פרו), הם יחתימו מאמן צעיר וזול, או יעלו את בני בן זקן שגם ככה מקבל משכורת כמאמן קבוצת הנוער.
אדרי אמר אחרי המשחק: "אני אעשה מה שהכי טוב למועדון ואם צריך אשאר עד סוף העונה. אם יוחלט אחרת אני אזוז, מה שברק אברמוב יחליט. זה המצב הנתון ואנחנו כנראה נהיה כאן עד הסוף ונעשה הכי טוב שאפשר. התוצאה הזו לא משקפת את הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים, בני יהודה מאוכזבת
(צילום: אורן אהרוני)
אחרי המשחק אתמול כ-20 אוהדים המתינו לשחקנים מחוץ לבלומפילד, וכוחות המשטרה הגיעו למקום. האוהדים הביעו את מורת רוחם מיכולת הקבוצה: "אין לכם כבוד, הרסתם את הקבוצה", "אתם לא מתאימים אפילו לליגה א'". הם האשימו גם את המאמן כפיר אדרי שניסה לחמוק עם רכבו. אוהדי הקבוצה מתכוונים להמשיך את המחאות גם בשבוע הקרוב.