לקראת חזרת ליגת העל לפעילות הגיעו הבוקר (חמישי) כ-20 מאוהדי הפועל באר שבע לאימון ועודדו את השחקנים לקראת המשחק הקרוב של הקבוצה נגד בית"ר ירושלים באצטדיו טדי (שבת, 20:45).
בשל ההנחיות הקפדניות של משרד הבריאות ומינהלת הליגות, הנהלת הקבוצה דאגה שהאוהדים לא יתקרבו לשחקנים עצמם והם התמקמו בטריבונה שמול מגרש האימונים בבית האדום. כמיטב המסורת הדליקו האוהדים אבוקות ותלו שלט ענק ובו הכיתוב: "תשמידו את הנגיף".
2 צפייה בגלריה
בן שהר עובר את דני עמוס
בן שהר עובר את דני עמוס
יישאר בחוץ? שהר
(צילום: הפועל ב"ש)
החלוץ בן שהר שערך אימון מלא עם הקבוצה, ככל הנראה לא ייקח חלק במשחק בשל רגישות בשריר הירך. בקבוצה לא רוצים לסכן את השחקן בשל העומס הצפוי עד משחק חצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה. מי שצפוי לפתוח הוא קייס גאנם, שהוכיח במשחקי ההכנה האחרונים שהוא בכושר כיבוש גבוה.
הקשר רמזי ספורי בכל מקרה לא יהיה בסגל. ניב זריהן, שעבר בדיקת קורונה ונמצא שהוא לא חולה בנגיף, אמור להיכלל ברשימת 20 השחקנים בסגל להתמודדות.

ממשיכים לעונה הבאה

דוד קלטינס ונאור סבג סיכמו את תנאיהם במועדון לעונת 2020/21, לאחר שהסכימו להפחית משכרם. "אני נמצא במועדון שטוב לי בו, עם אנשים חמים וקהל אוהדים מדהים. אנחנו חוזרים לשגרת המשחקים, יש לנו עוד מטרות ואני גאה להמשיך במועדון חזק ששואף גם בשנים הבאות להאבק בצמרת", אמר קלטניס לאחר הסיכום.
2 צפייה בגלריה
דוד קלטינס
דוד קלטינס
יישאר באדום. דוד קלטינס
(צילום: הפועל באר שבע)
נאור סבג הוסיף: "אני שמח להמשיך את דרכי במועדון ובעיר בה גדלתי. בשבת נחזור למשחקים ואעשה הכל על מנת לשמח אתכם, האוהדים, בתקווה שבקרוב נוכל לחזור לחגוג ביחד בטרנר".