אחרי ה-0:0 מול הפועל באר שבע בטוטו-טרנר ושבע נקודות מתוך תשע בפלייאוף העליון, בהפועל תל אביב מרוכזים כעת במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקווה ביום שלישי.
המאמן ניר קלינגר היה צריך לחשב אתמול (שבת) באמצעות טבלת אקסל את דקות המשחק על מנת לייצר הרכב רענן מול מובילת הליגה הלאומית, שהדיחה בסיבוב הקודם את בית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
סיני וניסנוב צופים במשחק בטוטו-טרנר, אתמול
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן התייחס למשחק בגביע: "יש לנו מספיק זמן להתאושש ולהכין את הקבוצה לקראת חצי הגמר בצורה הטובה ביותר. מהניסיון שלי, וגם אמרתי את זה לשחקנים, בגביע אין פייבוריטיים ונצטרך להגיע מאוד ממוקדים במטרה להעפיל לגמר".
המגן השמאלי דורון ליידנר, שפתח אתמול על הספסל, יעלה ב-11 במקום מרווין פירסמן המוצהב. גם מאור בוזגלו ומייקל אולהה צפויים לשוב להרכב. "אני חושב שהשחקנים השקיעו מאמץ אדיר וכל הכבוד להם. הייתי מרוצה בהרבה שלבים של המשחק, היינו יכולים גם להכריע אותו עם ההזדמנות של אושר דוידה לקראת הסיום, אבל זה המצב. צריך להבין שלשחק כמות כזו של משחקים בפרק זמן כל כך קצר זה לא פשוט, והיינו צריכים לחלק את הכוחות בין כולם", הוסיף קלינגר.
2 צפייה בגלריה
תומר יוספי ואריק ינקו
תומר יוספי ואריק ינקו
שב להרכב מול ב"ש ויפתח גם בגביע. ינקו
(צילום: הרצל יוסף)
השוער אריק ינקו שלא פתח נגד בית"ר ירושלים ושב להרכב, ישחק גם בגביע: "אני חושב שבסך הכל היה לנו משחק טוב. אסור לשכוח שזה משחק שלישי בשבוע ויש גם עייפות. רצינו מאוד לחזור עם שלוש נקודות ולהמשיך את המומנטום, אבל אם לשפוט לפי איך שהמשחק התפתח, גם נקודה זה בסדר", הסביר השוער.
"אנחנו עם הפנים ליום שלישי", המשיך ינקו. "לכולנו ברור שמדובר במשחק לא פשוט מול קבוצה חזקה, שחזרה טוב מהפגרה ועשתה תוצאות יפות. נכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר ואני מאמין שיהיה בסדר".
פורסם לראשונה: 05:54, 07.06.20