חיזוק חדש-ישן למכבי חיפה. הירוקים הודיעו היום (חמישי) רשמית על חזרתו של מוחמד עוואד למועדון לאחר חצי עונה בלך פוזנן. עוואד סיים את ההשאלה בקבוצה הפולנית וינסה לעזור לקבוצה של ברק בכר במאבק האליפות.
"אני מאוד שמח לחזור הביתה, למקום הטבעי שלי", אמר השחקן לאחר שנחת בישראל. "למכבי חיפה יש מטרות ואני מקווה לעזור לה בהן כמה שיותר". על העסקה פורסם לראשונה ב-ynet.
6 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד. שוב ירוק
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שצפוי להישאר בכל זאת בחיפה הוא רמי גרשון שכבר סיכם את תנאיו בבני יהודה, אבל לא יגיע בהשאלה לכתומים מכיוון שבחיפה חוששים מהרחקות של שחקנים בשל אירועי הדרבי אמש.

שגיב יחזקאל חתם בהפועל ב"ש

הנהלת הפועל באר שבע נפגש הבוקר עם חלוץ מ.ס אשדוד שגיב יחזקאל שחתם לשלוש וחצי עונות בקבוצה. "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון. אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה. אני מקווה להחזיר על הדשא כבר בשבת, ורוצה להודות למ.ס אשדוד על התקופה היפה", אמר לאחר החתימה.
6 צפייה בגלריה
יחזקאל במדי הפועל ב"ש
יחזקאל במדי הפועל ב"ש
יחזקאל במדי הפועל ב"ש
(צילום: הפועל באר שבע)
יחזקאל הוא הרכש השלישי שהגיע בחלון העברות הנוכחי שהסתיים הערב, כשלפניו הצטרפו חאתם אל-חמיד ופארליי רוסה הברזילאי.
במקביל, כדי למזער את הפגיעה המקצועית באשדוד, שיחזקאל הוא בורג משמעותי בהצלחה הגדולה שלה העונה, הקבוצות סיכמו על כך שרמזי ספורי יעשה את הדרך ההפוכה ויושאל לקבוצתו של רן בן שמעון.
6 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
ספורי. לא התאקלם בב"ש
(צילום: אבי רוקח)
בתחילת העונה הנוכחית ספורי היה השחקן האחרון שהסכים לקצץ את שכרו בעקבות משבר הקורונה. רק שלשום, בתום ההפסד של באר שבע 3:0 לאשדוד, התעמת ספורי עם אוהדי ב"ש.

פאטוס בצ'יראי בבני יהודה

החלוץ המונטנגרי, ששיחק במכבי נתניה והיה במגעים עם הפועל תל אביב עד לאחרונה, חתם בסופו של דבר בבני יהודה ויחזק את החוד של יוסי אבוקסיס. בצ'יראי יגיע בחוזה עד תום העונה בלבד. גם רז נחמיאס, שחקנה של הפועל חדרה, חתם עד סוף העונה.
6 צפייה בגלריה
בצ'יראי חוגג
בצ'יראי חוגג
יצליח לשחזר את היכולת מנתניה? בצ'יראי
(צילום: עוז מועלם)

שתי החתמות למכבי פ"ת

מכבי פתח תקווה צירפה שני שחקנים בשעה האחרונה של החלון. זה החל עם שאילתו של איהאב אבו אלשיך ממכבי חיפה והמשיך בצירופו של החלוץ האנגלי מורגן פרייר, שהגיע מטראנמיר רוברס מהליגה הרביעית באנגליה. פרייר שיחק העונה 15 הופעות בכל המסגרות במהלכן כבש שער אחד ובישל ארבעה נוספים. בעונה שעברה כבש תשעה שערים בכל המסגרות, אך ירד עם טראנמיר מהליגה השלישית לרביעית.

גרצ'קין חוזר לקדנציה שנייה בחדרה

מקס גרצ'קין חתם בהפועל חדרה עד לסיום העונה. המגן השמאלי, שעשה את הפריצה הגדולה במדי חדרה לפני שתי עונות, מגיע אליה בהשאלה מבית"ר ירושלים.
לאחר החתימה בחדרה אמר גרצ'קין: "אני אוהב מאוד את האנשים בחדרה, התגעגעתי לאווירה פה. אני כבר מחכה למשחק הראשון ובטוח שיחד נצליח לעמוד במטרה העיקרית שהיא להישאר בליגה".
6 צפייה בגלריה
מקס גרצ'קין
מקס גרצ'קין
מקס גרצ'קין
(צילום: באדיבות הפועל חדרה)

ניקו אולסק נחת בישראל

אקס מכבי נתניה, ניקו אולסק (29), שסיכם כבר בבית"ר ירושלים, נמצא בארץ ואחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות יחתום במועדון. "האמת שזה נהדר. לא ציפיתי שכל כך אתגעגע לישראל, אבל זה הבית שלי עכשיו. זה טוב לחזור הביתה ועוד לחתום באחת הקבוצות הגדולות בארץ".
6 צפייה בגלריה
ניקו אולסק
ניקו אולסק
אולסק בנתב"ג
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
עוד אמר אולסק: "אני רוצה לתת את הכל, כל משחק. אנחנו נתכונן כמו שצריך אבל זה עומד להיות לא פשוט. יש לנו כישרון אבל גם המון עבודה לפנינו".

עוד העברות ועסקאות

  • הפועל חדרה פנתה להפועל כפר סבא, והציעה לה את מרשל אודה תמורת לאמאדו סוקונה.
  • הבלם עמית גלזר, הושאל לבני יהודה עד סיום העונה הנוכחית ממכבי תל אביב, ללא אופציה רכישה.
  • בני סכנין תשלים את החתמתם של לוקאס שפנדלהופר ואיסמעיל ריאן, כשבשעות האחרונות נעשים ניסיונות להחתים גם את רז נחמיאס.
  • גם בליגה הלאומית מתחזקים. הפועל עכו צירפה את החלוץ הוותיק מהראן לאלה והפועל רעננה החתימה את הקשר דניאל טוויזר ואת הבלם דודי תירם בחוזה לעונה וחצי.
השתתפו בהכנת הכתבה: שי מוגילבסקי, נדב צנציפר, שמעון אלבז, מיקי שורץ, לירן ביטון.
פורסם לראשונה: 08:26, 11.02.21