בעירוני קריית שמונה התאכזבו מההפסד 2:0 למכבי תל אביב אתמול, אך קובי רפואה דווקא מרוצה מהלחימה של קבוצתו, ששיחקה יותר ממחצית שלמה בעשרה שחקנים. בנוסף היה זה משחק שלישי בשבוע החולף של הצפוניים, כך שהעומס שיחק תפקיד משמעותי.
ק"ש הייתה יריבה ראויה למכבי ת"א, שאמנם שלטה והגיעה למצבים, אך השער השני שסגר את הסיפור הגיע בעשר דקות האחרונות של המשחק, והקבוצה של רפואה כבר עם הפנים לכפ"ס.
1 צפייה בגלריה
אוהדי ק"ש ומכבי ת"א
אוהדי ק"ש ומכבי ת"א
מעט אוהדי ק"ש, הרבה אוהדי מכבי ת"א
(צילום: אפי שריר)
"הפסדנו למכבי ת"א אבל אנחנו ראויים לפלייאוף העליון", אמר שחקן בק"ש. "אין ספק שחובת ההוכחה עלינו. אנחנו לא רוצים להיות תלויים בתוצאות של קבוצות אחרות. נבוא לנצח במחזור הסיום את כפ"ס ונעלה בסטייל לפלייאוף העליון".
עידן נחמיאס קפטן הקבוצה אמר: "קיבלנו אדום מהיר מדי, לא הרגשתי שאנחנו בעשרה שחקנים כי היינו בכל מקום, הדברים תלויים בנו. מתחילת העונה הצהרנו שאנחנו מכוונים לפליאוף העליון, המשחק מול כפ"ס תלוי בנו".
בק"ש התאכזבו מאוד מהקהל המקומי, ולא מבינים איך במשחק החזרה ליציעים 150 אוהדים מקומיים בלבד הגיעו לעודד את הקבוצה בזמן שאוהדי מכבי ת"א רכשו 600 כרטיסים: "ברור שזה מאכזב שהם היו הרוב, אך נקווה שנגיע לפלייאוף העליון והקהל שלנו יגיע לתמוך בנו", אמר גורם בקבוצה.