יכול להיות שביום שני זה יתהפך, אבל לפחות עד משחקה של מכבי חיפה בטדי, יש מוליכה חדשה לליגת העל: מכבי ת"א, שחזרה הערב (שבת) ממשחק החוץ מול הפועל כפ"ס עם ניצחון 0:1 שהקפיץ אותה למקום הראשון בטבלה.
"ניצחון חשוב מאוד, ידענו שלא יהיה משחק קל", הודה טל בן חיים, שבישל את שער הניצחון לאלכסנדר פשיץ'. "כפ"ס עשתה צרות להרבה קבוצות בליגה וניצחה פה את מכבי חיפה. היינו דומיננטיים במחצית הראשונה ויכולנו להכריע בה את המשחק. לצערי לא הצלחנו לכבוש יותר משער אחד וזה גרם למשחק להסתבך קצת במחצית השנייה".
3 צפייה בגלריה
פשיץ' וטל בן חיים חוגגים
פשיץ' וטל בן חיים חוגגים
פשיץ' ובן חיים חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
בחמישי: שחטאר דונייצק מחכה
(צילום: עוז מועלם)
ואכן, גם מאמן מכבי, פטריק ואן לוון, אהב יותר את היכולת של קבוצתו ב-45 הדקות הראשונות. "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. יצרנו מצבים, שיחקנו כדורגל פשוט ומהיר וכבשנו שער קצת מאוחר", הסביר ואן לוון. "היו לנו עוד מצבים והחמצנו. במחצית השנייה האטנו במקום להמשיך לשחק מהר".
"לא קיבלנו החלטות פשוטות ואיבדנו אנרגיה מיותרת לקראת שחטאר דונייצק, שיהיה משחק מאוד חשוב ומאוד קשה. נחמד לחזור מפיגור גדול ולעלות לפסגה, אבל זו לא הייתה המטרה", הוסיף ההולנדי.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"לא קיבלנו החלטות פשוטות". ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
גם בן חיים כבר מסתכל לקראת המשחק ביום חמישי בבלומפילד מול האוקראינים ומנור סולומון: "שחטאר ניצחה העונה פעמיים את ריאל מדריד, אז ברור שזו קבוצה מפלצתית. אנחנו כמו בכל משחק נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו כי אנחנו מכבי ת"א".