הפועל באר שבע סיימה את סיבוב המשחקים הראשון של הפלייאוף העליון כשהיא ללא ניצחון, אך התחושות במועדון לאחר ה-1:1 אמש (שני) נגד מכבי חיפה היו כמו אחרי ניצחון. בקבוצה אהבו מאוד את משחק ההקרבה של השחקנים, המשמעת הטקטית, הארגון ואף את היכולת בהתקפה.
"אם היינו בתקופה טובה יותר היינו מנצחים את מכבי חיפה, אבל כרגע הדברים הולכים לנו קשה מאוד. להיראות כך נגד מכבי חיפה שבמקום הראשון זה לא עניין של מה בכך", אמר בכיר במועדון. בבאר שבע טענו ששער השוויון שהבקיע צ'ארון שרי הגיע לאחר טעות שיפוט של לירן ליאני ששרק לעבירה של שחקני באר שבע על גודסווי דוניו.
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה ואקולטסה מברכים את יחזקאל
ז'וזואה ואקולטסה מברכים את יחזקאל
ז'וזואה ואקולטסה מברכים את יחזקאל
(צילום: ראובן שוורץ)
רוני לוי היה מרוצה מאוד בסיום, ובמועדון החמיאו לו על ההכנה וניהול המשחק. התיקו שהשיגה באר שבע משאיר אותה במרחק שלוש נקודות ממכבי פתח תקווה ועירוני קריית שמונה שנאבקות איתה על המקום הרביעי, שצפוי להוביל לאירופה. בבאר שבע מקווים שהניצחון הראשון בפלייאוף יגיע כבר במחזור הבא, למרות שהיריבה תהיה מכבי תל אביב.
במידה שכל שחקני הסגל יהיו כשירים, לוי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב. הקשר אלטון אקולטסה, שבפתיחת המשחק ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה וייעדר מהמשחק בעוד שבוע וחצי נגד מ.ס אשדוד, מאוד לא אהב את הוצאתו במחצית השנייה וזרק בהפגנתיות בקבוק מים.
3 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה נאבק בחוסה רודריגס
אלטון אקולטסה נאבק בחוסה רודריגס
אקולטסה (מימין). עצבני
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות אזהרות מפורשות של המועדון על כך שאוהדי חיפה שירכשו כרטיסים ליציעים שמיועדים לאוהדי באר שבע יוצאו מהאצטדיון, הנהלת הקבוצה אפשרה לעשרות מהם לעבור מהיציעים המערביים ליציע הצפוני בו אוכלסו הירוקים. האוהדים מתכוונים לפנות להנהלה על מנת שבעתיד הקרוב תיישם את החלטותיה כבר נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא, שכן בעבר במקרים דומים במשחקים אותם אירחה תל אביב, אוהדי באר שבע הוצאו מהאצטדיון לאחר שזוהו ביציעי הקבוצה המארחת.
במקביל, בהנהלת הקבוצה מקווים שאוהדי באר שבע ירכשו את כל 4,500 הכרטיסים שיוקצו למען למשחק. עיריית באר שבע הודיעה למועדון שעד תום העונה היציע המזרחי, בו 5,500 מושבים, יושבת לרגל שיפוצים - ורק בעונה הבאה תוכל הקבוצה לארח את משחקיה הביתיים בתפוסה מלאה של 16,000 צופים.
3 צפייה בגלריה
טוטו-טרנר
טוטו-טרנר
טוטו-טרנר
(צילום: הרצל יוסף)
אבי כליף, שנחשב למועמד המוביל להחליף בתום העונה את המנכ"ל אסי רחמים, הגיע אתמול למשחק וצפה בו מהאיזור בו יושבים יחדיו חברי הנהלת הקבוצה ועובדי המועדון. כליף נכח גם במשחק נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה במחזור הקודם. מי שמשמש כמפקח של משרד הספורט במחוז דרום הביע את נכונותו לקבל עליו את תפקיד מנכ"ל הפועל באר שבע, אך תנאי העסקתו טרם סוכמו.
מנהל הקבוצה' אביתר אילוז, שלא נלקח בחשבון כמחליף לרחמים, שוקל את דרכו ועשוי לעזוב.