דקות של חרדה עברו על אנשי הפועל באר שבע במחנה האימונים שעורכת הקבוצה באשקלון לאחר שעוזר המאמן אליניב ברדה פונה לבית חולים ברזילי בטענה שלא חש בטוב.
לפי הודעת המועדון הוא פונה לבית חולים כשהוא בהכרה מלאה. ברדה יצר קשר עם בני משפחתו וסיפר להם שכעת הוא מרגיש טוב, אך הוא פונה לבית חולים לצורך בדיקות. הוא עשוי להיעדר ממשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה בשבת.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: ראובן כהן)
כזכור, ב-2017 ברדה עבר אירוע לב כשכדור ניתז לחזהו במהלך אימון של הפועל ב"ש, וניידת טיפול נמרץ שהייתה קרובה למקום הוזעקה וביצעה בו פעולות החייאה. הוא פונה במצב יציב לבית חולים סורוקה.
בעקבות האירוע נאלץ ברדה לפרוש ממשחק פעיל ועבר לתפקידים בצוות המקצועי של המועדון. מאז במספר הזדמנויות בהן לא חש בטוב לא לקחו בבאר שבע סיכונים והוא נלקח לבדיקות בבית חולים.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
ברדה באימון ב"ש
(צילום: הרצל יוסף)
באוגוסט 2018 עבר אירוע לבבי נוסף, בהפרעת קצב הלב, ועבר צנתור. בעקבות המקרים הללו טען ברדה כי קיבל 75 אחוזי נכות מביטוח לאומי וכי אינו יכול לשמש כמאמן או כעוזר מאמן. בשל אותן מגבלות, ברדה מונה לסקאוט של באר שבע ובפתיחת עונת 2019/20 קיבל את תפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה. העונה מונה לעוזרו של יוסי אבוקסיס.

יונגר עוזב את תפקיד הנאמן

עו"ד יצחק יונגר צפוי לסיים בימים הקרובים באופן רשמי את תפקיד הנאמן במועדון, לאחר שרוב השחקנים חתמו על חוזים מקוצצים. מטעם הבעלים אלונה ברקת ויונגר נמסר: "לאחר גיבוש וביצוע תוכנית ההתייעלות של הקבוצה ואישור תקציב הקבוצה לעונת 2020/21, סיים עו"ד יונגר את תפקידו השוטף בניהול הקבוצה. הוא ישמש כנציג הבעלים לצורך מכירת הזכויות וכן יסייע בכל נושא נוסף שיתבקש".
מבחינת סגל הקבוצה, במועדון מקווים שעד לסוף השבוע יחתום קשר אחורי זר ויסגור את מצבת הזרים.