הליגה הלאומית מספקת לנו משחקים נהדרים, ואחד כזה היה לנו היום (שישי, כשהפועל איכסל מחקה פיגור 3:0 מול הפועל רעננה וסיימה ב-3:3. תזכורת: במחזור הראשון הפועל ירושלים כבר הובילה מול איכסל 0:3 והעולה החדשה השוותה.
הפועל כפר שלם ניצחה 1:2 את הפועל פ"ת והיא כבר לא אחרונה. סקציה נס ציונה רשמה 0:2 על הפועל אום אל פאחם ונדבקה לחבורת הצמרת.
5 צפייה בגלריה
שחקני איכסל חוגגים
שחקני איכסל חוגגים
יופי של קאמבק. שחקני איכסל חוגגים
(צילום: אליאס שהואן)
הפועל איכסל – הפועל רעננה 3:3 איזה משחק היה לנו. הוא נפתח בשליטה ברורה של הפועל רעננה. ההספק של בנג'מין קוקו במחצית הראשונה היה מרשים. בישול, קורה ושער. בדקה השישית, קוקו סידר למוחמד בדארנה את הראשון, 0:1 לרעננה.
בדקה התשיעית האורחת כמעט הכפילה כשקוקו בעט פצצה לעמוד. רעננה המשיכה לשלוט ולייצר התקפות מסוכנות. בדקה ה-20 רועי הרמן הגביה קרן מימין וקוקו בנגיחה נהדרת העלה ל-0:2.
בדקה ה-43 אמיר לביא החמיץ הזדמנות ענקית להחזיר את הפועל איכסל למשחק לפני המחצית כשבעט החוצה מול שער ריק.
רעננה המשיכה לשלוט ובדקה ה-55 יואב תומר העלה ל-0:3. נגמר? ממש לא. הארון שפסו (60) צימק ל-3:1 ונתן תקווה לאיכסל. דקה אחת חלפה ולביא כיפר על ההחמצה מהמחצית הראשונה עם בישול לניר אברג'יל, וכבר 3:2. הקאמבק של איכסל הושלם בדקה ה-74. ניר אברג'יל השלים צמד וקבע שוויון 3:3 וחלוקת נקודות.
5 צפייה בגלריה
אלירן חודדה
אלירן חודדה
מאמן איכסל אלירן חודדה
(צילום: פרטי)
הפועל ר"ג – בית"ר ת"א/בת ים 0:1 בדקה ה-36 אופיר בנבניסטי הגביה קרן מימין, ופאדי זידאן בנגיחה עוצמתית לפינה כבש את השער היחיד במשחק.
הפועל כפר שלם – הפועל פ"ת 1:2 מייקל אולהה (36) הדהים את האורחת והעלה כפר שלם ליתרון שהחזיק מעמד עד הדקה ה-60, אז גל צרויה כבש בפנדל וקבע 1:1.
אבל כפר שלם לא התכוונה לוותר ובדקה ה-79, מתן גושה בלם הפועל פ"ת, כבש שער עצמי בדרך ל-1:2 מפתיע לכפר שלם שרושמת ניצחון ראשון העונה. הפועל פ"ת עם הפסד שישי.
נס ציונה – אום אל פאחם 0:2 אחרי חצי ראשון ללא שערים, אורי גוטמן הכניס את אלי אלבז, ובדקה ה-60, בנימין טרידובסקי הגביה משמאל ואלבז כבש בנגיחה. אמנון טדלה (72) הכפיל וסידר לכתומים ניצחון שקירב אותם לצמרת.
5 צפייה בגלריה
אורי גוטמן
אורי גוטמן
בדרך לצמרת. אורי גוטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל עכו – הפועל רמה"ש 1:1 רגע לפני השריקה למחצית של השופטת מיתר שמש, ערן ביטון (45) הגביה קרן, רועי רבינוביץ המשיך בנגיחה לעבר רז טוויזר שבעט בעוצמה לרשת, 0:1 לעכו. שער שביעי של החלוץ שמוליך את טבלת הכיבושים של הליגה. השוויון הגיע בדקה ה-55. רומליו דה קוסטה חתך לכיוון מרכז הרחבה ובעט לפינה הרחוקה.
5 צפייה בגלריה
הפועל עכו מול הפועל רמת השרון
הפועל עכו מול הפועל רמת השרון
חלוקת נקודות. הפועל עכו מול הפועל רמת השרון
(צילום: שרון צור)
5 צפייה בגלריה
הפועל עכו מול הפועל רמת השרון
הפועל עכו מול הפועל רמת השרון
(צילום: שרון צור)