יום עמוס במכבי תל אביב. בבוקר הקבוצה הודיעה כי אבי ריקן נשאר במועדון לעונה נוספת, ואחר הצהריים הודיעה כי השוער דניאל טננבאום והמגן השמאלי אנריק סאבוריט יישארו גם הם, לאחר שחתמו על חוזה לשנתיים.
טננבאום (26) אמר לאחר חתימתו: "אני מאושר שהגעתי לסיכום על חוזה חדש במכבי ושאמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במקום שהוא בית עבורי. אני לא יכול כבר לחכות ולהצטרף בחזרה לשאר הקבוצה בהכנות לקראת העונה החדשה".
5 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(צילום: עוז מועלם)
טננבאום הצטרף למכבי בקיץ 2016 מפלמנגו הברזילאית ומאז ערך 101 הופעות בכל המסגרות בהן שמר 59 פעמים על רשת נקייה ובישל 2 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות.
סאבוריט, שהצטרף למכבי אביב בקיץ 2018 וכבש 7 שערים ב-122 הופעות בכל המסגרות, אמר:"כשהצטרפתי למכבי לפני שלוש שנים, מעולם לא האמנו שתל אביב תהפוך לבית החדש של משפחת סאבוריט. אחרי הסיכום על החוזה החדש, אני מאושר שנהיה חלק ממשפחת מכבי גם בשנתיים הקרובות. עכשיו נעשה דרכינו חזרה לישראל וחזרה לעבודה, כי יש לפנינו עוד עונה ארוכה".
5 צפייה בגלריה
סאבוריט חוגג
סאבוריט חוגג
סאבוריט. גם הוא נשאר
(צילום: עוז מועלם)
גם אבי ריקן ימשיך במכבי תל אביב לפחות לעונה נוספת לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם היום על חוזה חדש עד תום עונת 2021/22 עם אופציית לאחת נוספת. מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, אמר: "יכולותיו המקצועיות, האישיות והניסיון הרב של אבי ידועות לנו היטב לאחר 6 שנים בהן היה לו תפקיד מרכזי בהצלחות של מכבי. אנחנו שמחים שאבי ימשיך ללבוש את המדים הצהובים כחולים גם בעונה הקרובה ומאחלים לו בהצלחה".
5 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
ממשיך לעונה נוספת. ריקן
(צילום: מכבי תל אביב)
5 צפייה בגלריה
אבי ריקן בפעולה
אבי ריקן בפעולה
"מרגיש נכון גם לי". ריקן
(צילום: עוז מועלם)
הקשר בן ה-32 הוסיף לאחר החתימה: "להמשיך במכבי תל אביב הייתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבלתי בקריירה שלי. שש השנים האחרונות הפכו את הקשר החזק שלי למכבי למשהו שמרגיש נכון גם לי וגם למועדון. אחרי שקיבלתי את הפנייה ממכבי, כל סיפור הארכת החוזה הפך לעניין טכני בלבד. מכאן נחזור להתאמן עם הקבוצה על מנת להשיג את כל המטרות שיש לנו העונה".
בנוסף, מכבי תל אביב חשפה היום את סמל המועדון החדש. "העיצוב החדש מצדיע להיסטוריה המפוארת של המועדון, ומשקף את הפילוסופיה והדרך העדכנית של מכבי", נאמר בהודעת הקבוצה.
5 צפייה בגלריה
הסמל החדש שהשיקה מכבי תל אביב
הסמל החדש שהשיקה מכבי תל אביב
הסמל החדש שהשיקה מכבי תל אביב
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
הבעלים, מיץ' גולדהאר, אמר: "עלינו לכבד ולשמר את ההיסטוריה של המועדון שלנו על כל תפארתו. אך אל לנו לפחד משינוי. שינוי הוא הדרך לתהילה עתידית. אני מקווה שנחגוג הרבה רגעים מוצלחים יחד, תחת הסמל החדש של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, אשר מסמל מהיכן הגענו ולאן אנו הולכים".
פורסם לראשונה: 12:55, 30.06.21