מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על סיום ההתקשרות עם המאמן יורגוס דוניס והצוות המקצועי שהגיע איתו בקיץ לקריית שלום. בהודעה הרשמית מטעם המועדון נמסר: "מעוניינים להודות לגאורגיוס ועוזריו על מסירותם מאז הצטרפו למועדון הכדורגל מכבי תל אביב. אנו מאחלים להם הצלחה בכל אשר יפנו".
מי שיעמוד באופן זמני על הקווים הוא מנהל מחלקת הנוער, פטריק ואן-לוון, שידריך את השחקנים מחר (20:00) במשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס. סוף הדרך במכבי תל אביב
(צילום: AP)

דוניס בן ה-50 הגיע למכבי בתחילת חודש אוגוסט, לאחר שהקבוצה כבר החלה את ההכנות לעונת 2020/21. למעשה הוא העביר את אימון הבכורה שלו 48 שעות בלבד לפני משחק אלוף האלופים מול מחזיקת הגביע הפועל באר שבע.
לצד הקמפיין הטוב באירופה, שנעצר רק בהפסד כפול לאלופת אוסטריה רד בול זלצבורג אחרי מכת נדבקים אצל הצהובים, ששלח אותם לשלב הבתים לליגה האירופית, היכולת בליגה הייתה מגומגמת, כשכבר במחזור הראשון העולה החדשה מכבי פתח תקווה ניצחה את האלופה.
2 צפייה בגלריה
אלירן עטר ושחקני מכבי ת"א
אלירן עטר ושחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א. זעזוע אצל האלופה
(צילום: עוז מועלם)
את שלב הבתים בליגה האירופית סיימה מכבי ת"א במקום השני בבית שלה, עם הפסד בודד (לוויאריאל) והעפילה ל-32 האחרונות של המפעל, שם תפגוש את שחטאר דונייצק של מנור סולומון בחודש פברואר, אך הקבוצה לא הצליחה לקחת את הניצחונות מאירופה לזירה המקומית.
לאחר 11 מחזורים מדורגת מכבי ת"א רק במקום החמישי בטבלה עם 17 נקודות, בעוד מכבי חיפה מוליכה את הטבלה עם 28 נקודות (ומשחק עודף). משחקו האחרון של דוניס על הקווים היה ביום שני, כשמכבי סיימה ב-0:0 חלש ומאכזב מול בית"ר ירושלים.
הצהובים, שבעונה שעברה ספגו את השער הראשון שלהם בליגה במחזור ה-14, סופגים בכל משחק ועד כה טור שערי החובה שלהם מראה כבר על 15 שערים (לעומת 19 שערי זכות).