ארבעה ימים לפני משחק הבכורה של המאמן הלאומי החדש, וילי רוטנשטיינר, נחתה היום (שני) נבחרת ישראל בטיסה חכורה של ההתאחדות בגלזגו, לקראת ההתמודדות ביום שישי בערב (21:45) נגד סקוטלנד.
מדובר במשחק ראשון מתוך שניים בין שתי הנבחרות בטווח של חודש. בשישי יהיה זה מפגש במסגרת דרג 2 של ליגת האומות וב-8 באוקטובר כבר יגיע המשחק הקריטי, חצי גמר פלייאוף ליגת האומות (שאפשר גם לקרוא לו פלייאוף היורו), שגם הוא ייערך בהאמפדן פארק. ביום שני בעוד שבוע תארח ישראל את סלובקיה במחזור השני של המפעל.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי בנתב"ג
(צילום: מוטי קמחי)
4 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(צילום: מוטי קמחי)
״כיף מאוד לראות את כולם, אנחנו חברים כבר הרבה שנים ורצים יחד", אמר בלם הנבחרת שרן ייני אחרי הנחיתה. "אנחנו מאוד נהנים לראות אחד את השני ולהשלים פערים. יש פה הרבה שחקנים שמשחקים בחו"ל ואנחנו נהנים להיות קצת יחד".
על הסיכויים הוסיף: "אנחנו תמיד רוצים להעפיל. יש לנו תמיד בתים לא קלים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וחושבים שאנחנו יכולים להפתיע וכן לעשות איזה משהו. הנבחרות איתנו בבית הן נבחרות מצוינות, אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו פייבוריטים, אבל יש לנו רוח לחימה ואמונה. חלקנו לא צעירים וזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלנו לעשות משהו גדול. אנחנו רוצים להיות חלק".
לקראת המשחק בסוף השבוע אמר: "סקוטלנד קשוחה מאוד עם שחקנים מצוינים. אמנם הפסדנו במשחק האחרון, אבל בתסריט אחר פתאום תומר (חמד) היה מבקיע או אלמוג (כהן) לקראת הסוף והיינו יכולים לעלות. אני תמיד מרגיש שיש לנו סיכוי, למרות שהם פייבוריטים. לא צריך להתחמק מזה, אלא לבוא כמו גברים ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".
יחד עם רוטנשטיינר ועוזרו אלון חזן, המריאו שחקני הנבחרת המשחקים בליגה ואליהם הצטרף ערן זהבי שנחת בארץ בחמישי האחרון. גם מנור סולומון, ביברס נאתכו וג'ואל אבו חנא הצטרפו לטיסה. דיא סבע וגדי קינדה לא שוחררו על ידי קבוצותיהם, מה שהוביל לזימון ברגע האחרון של יונתן כהן, שלא זומן מראש בעקבות פציעה ממנה סבל עד השבוע.
יתר הלגיונרים של הנבחרת: מונס דאבור, שון וייסמן, עילאי אלמקייס, טאלב טואטחה, וכמובן אופיר מרציאנו, ניר ביטון וחאתם אלחמיד, שמשחקים בליגה המקומית, שחברו לנבחרת בסקוטלנד.
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(צילום: מוטי קמחי)
4 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
אריאל הרוש ודן גלזר
(צילום: מוטי קמחי)
הערב קיימה הנבחרת אימון ראשון בסקוטלנד לקראת ההתמודדות מול הנבחרת המקומית שמתמודדת עם סגל חסר במיוחד. "זה משחק חשוב מאוד, בעיקר לאותת לקראת המפגש הכי משמעותי של הנבחרת בחודש הבא בגלזגו", אמר גורם בנבחרת.
פורסם לראשונה: 10:20, 31.08.20