מכבי חיפה דרסה אמש (רביעי) 1:4 את הפועל חיפה בדרבי אך הדבר לא צפוי להקנות למרקו בלבול חוזה לעונה הבאה. ברק בכר קרוב לסיכום עם הפועל ב"ש על התרת חוזהו וקבלת פיצוי מהקבוצה מבירת הנגב וברגע שהמו"מ מול ב"ש יושלם הוא צפוי לחתום באופן רשמי במכבי חיפה לשנתיים.
מרקו בלבול זוכה לשבחים גדולים על ארבעת הניצחונות הרצופים שקבוצתו השיגה וגורם בחיפה אמר ל-ynet: "מרקו מוכיח שהוא לא מתייחס לרעשי הרקע, הוא עושה את העבודה בצורה יוצאת דופן ועד הרגע האחרון משקיע 200 אחוז, מגיע לו שאפו גדול ואנחנו עוד נתגעגע אליו". בחיפה צפויים להודיע בקרוב מאוד על זהות המאמן בעונה הבאה כאשר בכר צפוי להגיש לשחר רשימת שחקנים שהוא מעוניין בהם לחיזוק הסגל הירוק.
1 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול. זוכה למחמאות
(צילום: ראובן כהן)
סינטיהו סלליך שכבש אמש צמד ומשחק רביעי ברציפות כובש הפך לשחקן הבולט בפליאוף העליון, סלליך זוכה להערכה גדולה והוא יקבל הצעה לחוזה חדש בקרוב. בחיפה מקווים שמלך השערים של ליגת העל ניקיטה רוקאביצה שכבש אמש צמד נוסף ובמאזנו 22 שערים לא יעזוב לכסף הגדול בסין ויישאר לעונה נוספת בירוק, כאשר נשקלת האפשרות לשדרג לו את החוזה על מנת שהוא לא יעזוב.
ירדן שועה ממשיך להתאמן לבדו ובחיפה מרוצים מההחלטה לנפות את השחקן מכל פעילות קבוצתית: "צריך להיות עיוור כדי לא לשים לב לשקט שיש בקבוצה מאז שירדן בחוץ, הכל מתנהל על מי מנוחות וכמו שצריך, קשה להאמין שהוא ימשיך פה בעונה הבאה", אמר גורם בחיפה. הירוקים עדיין לא קיבלו החלטה כיצד לנהוג לגבי המנויים בעונה הבאה וממתינים לראות האם תותר הכנסת קהל ורק לאחר מכן יפעלו ויחליטו לגבי פיצוי.