הלם בהפועל באר שבע לאחר ההפסד אמש (שבת) 2:0 למ.ס אשדוד, ואפשר לומר שהתוצאה לא משקפת, שכן אשדוד הייתה ראויה לכבוש שערים נוספים.
לאחר שבועיים של מנוחה הציפייה של אנשי הקבוצה הייתה להשיג ניצחון באשדוד שיפתח בצורה טובה תקופה בת 35 ימים בה תשחק ב"ש לא פחות מ-11 משחקים. אבל למרות זמן ההכנה הארוך שהיה למאמן יוסי אבוקסיס להכין את קבוצתו, מחזיקת הגביע נראתה רע מאוד, בעיקר במחצית הראשונה בה ספגה את שני השערים.
5 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
יכולת חלשה במיוחד של כל השחקנים. ז'וזואה מאוכזב בסיום
(צילום: אבי רוקח)
5 צפייה בגלריה
אוהד לויטה
אוהד לויטה
אוהד לויטה המום
(צילום: אבי רוקח)
במחצית ערך אבוקסיס שלושה חילופים שלא שינו באופן מהותי את המשחק. היה זה הפסד שני העונה בליגה לבאר שבע לצד שלוש תוצאות תיקו והיא עומדת על מאזן של ניצחון אחד בלבד שהושג במחזור הראשון (0:2 על מכבי נתניה).
בסיום המשחק אמר בכיר במועדון: "זה בכלל לא עניין של שחקן כזה או אחר ואי אפשר גם להאשים שחקנים ספציפיים. יוסי עושה שינויים פרסונליים ובשיטות המשחק אבל זה לא משפיע. הבעיה היא קבוצתית. הקבוצה נראית כבויה וחסרת אנרגיות. אנחנו חייבים להתעורר ומהר כי יש לנו רצף משחקים מטורף. בקצב הזה גם לא נצליח אפילו לסיים את העונה בפלייאוף העליון".
הבעלים אלונה ברקת, שנכחה באצטדיון באשדוד, התאכזבה ממה שהיא ראתה. כבר במחצית היא ערכה התייעצות עם היו"ר איתי בן זאב ובסיום קיימו שיחה קצרה גם עם המנכ"ל אסי רחמים. בימים בהם היא ניהלה בפועל את המועדון היא הייתה נוהגת לקיים אחרי משחקים מאכזבים כאלה ישיבות חירום עד השעות הקטנות של הלילה אליהם היו מוזמנים אנשי ההנהלה הבכירה והצוות המקצועי, אך כעת היא נותנת לבן זאב ורחמים לנהל את המועדון וגם את המשבר המקצועי הנוכחי.
5 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
אסי רחמים
(צילום: אבי רוקח)
למזלם של השחקנים ואבוקסיס, אוהדי הקבוצה לא מורשים להגיע לצפות במשחקים, אחרת הם היו סופגים ביקורות קשות שמושמעות כעת רק ברשתות החברתיות.
אבוקסיס אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, אולי הכי רעה שלנו העונה. דווקא אחרי הפגרה היינו אמורים לבוא רעננים אבל עשינו המון המון טעויות, בעיקר בהגנה. נתנו להם שטחים. עכשיו אנחנו צריכים להרים את השחקנים לקראת המשחק ביום חמישי נגד לברקוזן. לא כך רצינו לחזור לליגה, אבל מצד שני גם לא חלמנו על פתיחה כזאת באירופה. יש לנו עליות וירידות. נצטרך להתייצב ולהביא תוצאות גם בליגה".
בבאר שבע מקווים שאלטון אקולטסה יהיה כשיר למשחק ביום חמישי בגרמניה נגד באייר לברקוזן.
5 צפייה בגלריה
אסי יוסי אבוקסיס
אסי יוסי אבוקסיס
"יש עליות וירידות". יוסי אבוקסיס
(צילום: אבי רוקח)

בן שמעון: "מאמין בשחקנים שלי"

במ.ס אשדוד עמדו בציפיות עם ה-2:0 אמש (שבת), כשאת מרב המחמאות קיבלו צמד הבלמים, ננאד צבטקוביץ' שממשיך להציג יכולת טובה, וניר ברדע שיחד עם יואב ג'ראפי בשער, נראו מצוין.
"הלחץ שהרגשנו עד עכשיו זה לחץ שאנחנו שמים על עצמנו. במשחקים ששיחקנו טוב לא הצלחנו לקחת נקודות ובמשחקים אחרים כן הצלחנו. השגנו ניצחון יפה מאוד, מכובד וחזק עם השקעה של שחקנים שגורמים לי עוד יותר להאמין בהם", אמר מאמן הקבוצה, רן בן שמעון בסיום.
5 צפייה בגלריה
מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד
נראו מצוין. מ.ס אשדוד
(צילום: אבי רוקח)
שגיב יחזקאל שכבש את השער השני במשחק והשלישי שלו העונה, הוסיף: "אני מרוצה מזה שאני מצליח להביא יכולת טובה ולהמשיך לעזור לקבוצה לנצח. היינו צריכים עדיין להיות קצת יותר מרוכזים ליד השער, אבל בכל זאת מרוצים שעשינו ניצחון לא קל בכלל". בנושא אחר, באשדוד אמנם שכחו והורידו מהפרק את הצטרפותו של החלוץ הניגרי, צ'יקו אופואדו, אך בקבוצה עדיין נמצאים בהליכי בירור עם אופ"א על אפשרות תביעה כנגדו.