לאחר ההפסד במחזור האחרון למכבי פתח תקווה, מכבי חיפה תגיע למשחק מחר (ראשון, 20:45) בבלומפילד מול בני יהודה מהמקום השני, אחרי שהיו תקופה ארוכה בפסגת הטבלה.
הירוקים מבינים כי המשחק מחר מאוד חשוב גם מבחינת התוצאה וגם מנטלית, שכן איבוד נקודות נוסף עלול לגרום ללחץ גדול והפער בפסגה עשוי לגדול אם מכבי ת"א תנצח הערב את עירוני קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים
כבר לא בפסגה. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר ייהנה מחזרתם של שלושת הכוכבים שלו: דולב חזיזה שסיים לרצות עונש הרחקה וישוב ישירות להרכב, ניקיטה רוקאביצה שהחלים מפציעה וקורונה, אך רק לאחר האימון המסכם יוחלט האם הוא יפתח בהרכב הוא ישולב במהלך המשחק וצ'ארון שרי שנפצע במשחק הקודם וכשיר, כשטרם ברור אם יעלה ב-11. עופרי ארד ובוגדן פלאניץ' יהיו צמד הבלמים ואילו עאיד חבשי, שכבש שכר עצמי מול פ"ת, ירד לספסל.
ברק בכר דיבר על הלחץ שהיה במועדון והעובדה שאולי עכשיו מהמקום השני הלחץ קטן יותר: "אנחנו לא רוצים להוריד את הלחץ, אנחנו כן רוצים להתמודד איתו. אנחנו אחרי תקופה פחות טובה ורוצים לחזור לעצמנו".
על המאבק מול מכבי ת"א אמר בכר: "יש לנו 12 משחקים עד לסיום העונה, לכל משחק יש חשיבות מאוד מאוד גדולה. נתרכז במשחק מול בני יהודה".
על רוקאביצה שחוזר לסגל הוסיף המאמן: "הוא חוזר לאט לאט לעניינים. נחזיר אותו בצורה הכי טובה אבל בלי לסכן אותו".
2 צפייה בגלריה
חזיזה חוגג
חזיזה חוגג
אחד להרכב, השני ישוב לפחות לסגל. חזיזה ורוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
"יש לנו סגל טוב וגדול", טען בכר. "היו הרבה פציעות, הרחקות וקורונה וזה נתן לי הרבה יותר אפשרויות לעשות רוטציות. כשיש סגל גדול ולו"ז צפוף צריך לדעת לתמרן איתו. למשחק האחרון הגענו עם הלשון בחוץ, סחטנו את הסגל, עכשיו יש לי יתרון מאוד גדול עם הסגל שחוזר לעצמו. מכבי חיפה צריכה להיות הקבוצה שהייתה במהלך העונה, כדורגל טוב, דינאמי ורענן, ועם הסגל המלא נקווה שנעשה את זה".