רגע האמת של מכבי תל אביב. האלופה הישראלית תארח מחר (חמישי, 22:00) את שחטאר דונייצק במסגרת המשחק הראשון בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.
קשר הצהובים דן גלזר מודע להבדלי הרמות על הנייר, אבל נשמע בטוח ביכולת של קבוצתו. "אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב מאז שהמאמן החדש (פטריק ואן לוון) הגיע, אנחנו נהנים מכדורגל", טען גלזר. "שחטאר קבוצה יותר טובה מאיתנו, אין לי ספק בכך. אנחנו ניתן את הכל כדי לעשות את העבודה שלנו בצורה הכי טובה שאפשר".
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי כאוב
עומר אצילי כאוב
"שחטאר קבוצה יותר טובה, אין ספק". דן גלזר
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם
שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם
שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם
(צילום: עוז מועלם)
הוא המשיך: "זה חלום עבור כל שחקן ישראלי, במיוחד עבורי בתור אחד שגדל במועדון. כיף שאנחנו מצליחים באירופה וכיף להיות חלק מזה. זה יהיה המשחק השני של שחטאר אחרי שהיא הייתה בפגרה ארוכה, זה בהחלט יכול להיות יתרון עבורנו, אנחנו בכושר טוב ואני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה גם מחר. יש לנו המון שחקנים שיש להם ניסיון באירופה, ברור שזה יכול לעזור. נעשה הכל כדי להוציא את התוצאה הכי טובה מחר כדי שתיתן לנו פוש לקראת הגומלין".
על היכולת לאחרונה: "אני חושב שהביטחון חזר אלינו, אנחנו יותר מאמינים בעצמנו, הקבוצה יותר מסודרת טקטית ויותר מאורגנת. הפכנו להיות קבוצה יותר טובה ממה שהיינו. צפינו בהמון קטעים של שחטאר ואנחנו יודעים עליהם הרבה דברים, והתכוננו בהתאם. אנחנו מודעים לכך שזו קבוצה מאוד מוכשרת. עשינו את ההתאמות שלנו, ואני מקווה שתיראו את זה מחר על הדשא".
על סולומון: "מנור הוא שחקן ענק, מה שהוא עושה – להוריד בפניו את הכובע. אני מאחל לו שימשיך להצליח ולייצג אותנו בכבוד. אנחנו נהיה חברים טובים לפני המשחקו אחרי המשחק, אבל במשחק עצמנו כל אחד מאיתנו יעשה את המקסימום עבור הקבוצה שלו. לא ניתן לו איזה כבוד מיוחד".
4 צפייה בגלריה
מנור סולומון ושחטאר מתאמנים בבלומפילד
מנור סולומון ושחטאר מתאמנים בבלומפילד
"מאחל לו שיצליח אחרי ולפני המשחק". גלזר על סולומון
(צילום: עוז מועלם)
"יש עומס מטורף וזה לא פשוט העונה, אבל יש לנו סגל גדול ומספיק איכותי כדי להתמודד עם העומס הזה, אנחנו עושים את ההתאמות באימונים כדי להגיע לכל משחק בצורה אידיאלית".
"אני מוכנים להראות את היכולות שלנו מחר. אני כמובן יודעים ששחטאר קבוצה טובה, ששיחקה בליגת האלופות", אמר המאמן פטריק ואן לוון. "בשבועות האחרונים הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב ולהילחם עד הרגע האחרון. יונתן כהן פצוע, זה נכון, אבל מלבדו כולם כשירים למשחק".
"אם היית שואל אותי בתחילת העונה האם אני מצפה להיות כאן, הייתי אומר לך שכל מאמן מצפה תמיד להתקדם, אבל כנראה שלא הייתי מצפה להיות כאן העונה, אולי בעונה הבאה או בעתיד. לפעמים יש מקרים שאי אפשר לתכנן ועכשיו אני כאן".
4 צפייה בגלריה
ואן לוון על הקווים
ואן לוון על הקווים
"לפעמים יש מקרים שאי אפשר לתכנן". ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו מסתכלים על כל משחק בנפרד, לומדים את היריבה שלנו ואני מאמין שיש לנו סגל מספיק טוב כדי להתמודד בעומס המשחקים שיש לנו. אנחנו רוצים לשחק ברמה הכי גבוהה שאנחנו מסוגלים כדי להראות את היכולות שלנו על המגרש ולהשיג את התוצאה הכי טובה שאפשר. מזג האוויר עכשיו בישראל דומה להולנד, לא לאוקראינה. אני חושב שזה בהחלט לא יהווה יתרון של שחטאר".