"שחקנים אחרים איחרו אבל התאמנו, את ירדן מרקו מחפש". מקורבים לירדן שועה לא נשארים אדישים ותוקפים את המאמן מרקו בלבול, שהחליט אמש לא לאפשר לחלוץ להתאמן לאחר שאיחר לאימון מכבי חיפה בטענה שהייתה תאונה בדרך, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
כתוצאה מהאיחור שועה לא ייכלל הערב בסגל למשחק מול הפועל באר שבע באצטדיון הי"א באשדוד.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה שטרסבורג
מכבי חיפה שטרסבורג
בלבול ושועה בימים אחרים
(צילום: ראובן שוורץ)
בסביבתו של שועה תקפו: "מה שמרקו עושה לירדן זה לא הגיוני. נכון שלמטבע יש שני צדדים, אבל נראה שמרקו מחפש אותו בלי הפסקה ומחמיר איתו. שחקנים אחרים איחרו לאימונים והורשו להתאמן, אבל ירדן לא". בסביבתו של שועה מנסים להרגיע את החלוץ ולהבהיר לו שבעוד שלושה שבועות דף חדש ייפתח כאשר תסתיים העונה. החלוץ הבהיר שיסתדר עם המאמן החדש שיגיע.
גם לאה שועה, אמו של ירדן, הגיבה להתנהלות של בלבול, כשפרסמה תגובה לדברים ברשתות החברתיות: "רק לידיעת כולם כאן וזו האמת לאמיתה. ירדן נסע בבוקר לאימון, בדרך קרתה תאונה והיה פקק עצום. ירדן ראה שהוא יאחר, הרים מיד טלפון לרפי אוסמו וסיפר לו מה הולך בכביש. אוסמו אמר לו 'הכל בסדר רק סע לאט'. ירדן הגיע והספיק אפילו לאסיפה לפני האימון. בלבול אמר לו 'רד לחדר הכושר תתאמן שם ולא בדשא'. היינו כבר בסרט הזה ומכירים כל מחשבה שם. אלוהים גדול בשמיים יעשה כבר את העבודה".
במכבי חיפה סירבו להגיב לדברים.