ניסו אביטן סיכם בבני סכנין את תנאיו ומונה למאמנה החדש. עבור אביטן תהיה זו התחנה הרביעית בליגת העל אחרי הפועל חדרה, הפועל תל אביב והפועל רעננה.
בסכנין עוד תלו תקוות שאלדד שביט יחזור בו מהתפטרותו, אבל הבוקר (ראשון) הם נגוזו סופית לאחר שהמאמן הודיע לראשי המועדון כי אין בכוונתו להמשיך באופן סופי. "אחרי מה שקרה עם שביט, אם הוא היה מסכים לחזור - היינו מאוד מופתעים. הוא שמר על כבודו וכבוד המאמנים, וככה צריך להיות", אמר גורם במועדון.
1 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
אביטן לאחר מינויו
(צילום: באדיבות בני סכנין)
מי שהעביר את אימוני הקבוצה מאז התפטרותו של שביט היה מאמן הכושר הספרדי, חואן קרלוס. עוד קודם לכן חשבו בסכנין לצרף את מרקו בלבול או אלישע לוי, אבל ירדו מכך אחרי שהבינו שהסיכויים שיגיעו קטנים. במקביל למו"מ עם אביטן, גם שמותיהם של אריק בנאדו, אופיר חיים ותומר קשטן הוזכרו, אבל נפלו בעקבות השיחות המהירות עם המאמן החדש.
אביטן חוזר לליגת העל אחרי שבנובמבר 2019 פוטר מהפועל תל אביב, לאחר שניצח רק משחק ליגה אחד בתשעה מחזורים. לפני כן אימן בהצלחה בהפועל חדרה, הוא העלה אותה לליגת העל ובעונת 2018/2019 הקבוצה סיימה במקום השישי בליגה.
הקשר, סבסטיאן חואן ולאסקס, ששיחק בליגה השנייה בארצות הברית סיכם את תנאיו לעונה עם אופציה נוספת. הקולומביאני בן ה-27 כבר נחת בארץ.