שבוע לאחר עזיבתו הפתאומית של אלישע לוי את בני יהודה, מונה אמש (שני) ניר ברקוביץ' (37) למאמן הקבוצה. ברקוביץ' אימן בשנים האחרונות בליגה הלאומית, ורק חיכה להזדמנות להוכיח את עצמו בליגת העל.
הפרידה מלוי הייתה באוויר כבר כמה שבועות וברק אברמוב חיפש את האיש המתאים לדרישותיו. הבעלים התחבר לשיטת המשחק של ברקוביץ' ולאופן שבו הוא ניהל את המשחק בקבוצות אותן אימן, כולל באחי נצרת בה הוא עדיין חתום. השניים נפגשו בביתו של אברמוב יחד עם עוזר המאמן, יעקוב אסייג, ושם סיכמו על שיתוף הפעולה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ראשון לציון הפועל אום אל פאחם
הפועל ראשון לציון הפועל אום אל פאחם
אתגר חדש בקריירה. ניר ברקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב שם דגש על מאמן התקפי, שיטריף את השחקנים ויתחבר לסגל הצעיר של הקבוצה העונה. לבעלים גם חשוב לראות קבוצה אטרקטיבית, שתקדם צעירים ותשביח את השחקנים הזרים.
"ברק רצה למנות מאמן שיתחבר לאופי ולמטרות של בני יהודה", אמר גורם במערכת. "כדי למנוע שוב פרידה מוקדמת, הוא חיפש מאמן צעיר, אטרקטיבי והתקפי וברקוביץ' הוא בדיוק כזה." חלק מאוהדי הקבוצה פחות אהבו את המהלך וברשתות החברתיות עלו הרבה טענות נגד ההחלטה למנות את ברקוביץ'.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב. הסתכן
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן החדש יצטרך למצוא פתרון לחור בהתקפה, שהשאיר דור ג'אן, שעזב בשבוע שעבר לפאסוס הפורטוגלית. בני יהודה ממוקמת כרגע במקום השישי בטבלה עם ארבע נקודות מתוך תשע אפשריות. המשחק הראשון של המאמן החדש על הקווים, יהיה מול מ.ס אשדוד בבית, כאשר ליגת העל תחזור לפעילות.

אחי נצרת החלה בהליכים משפטיים

באחי נצרת מאוד לא אהבו את העזיבה הפתאומית של מאמנם והבוקר החלו בהליכים משפטיים מול בני יהודה וברקוביץ'. בנצרת טוענים כי המאמן עדיין נמצא תחת חוזה בקבוצה.
בנצרת הגיבו על אירועי אמש: "הוא הלך ועשה את הצעד הזה לבד בלי להתייעץ ולשאול את ההנהלה. לא היינו שותפים לתהליך בכלל. אתמול הוא חייג אלינו בשעה 22:30, והודיע שהוא לקח החלטה שהוא מתפטר מהקבוצה והולך לחתום בליגת העל. אם היה מבקש בצורה מכובדת לא היינו עומדים בדרך שלו להגיע לליגת העל, אבל יש עניין של כבוד ואנחנו מאשימים גם את בני יהודה".
מבני יהודה נמסר בתגובה: "לאחר בדיקות מול הגורמים הרלבנטיים, נמצא שלא נפל כל פגם בסיכום העקרוני שהושג בין בני יהודה ובין ניר ברקוביץ'. כידוע, ברקוביץ' הוצא לחל"ת באופן חד צדדי על ידי אחי נצרת. על פי חוק, מעמדו של עובד שהוצא לחל"ת כפוי הוא כשל מתפטר בדין מפוטר והוא רשאי להתפרנס ולמצוא לעצמו עבודה אחרת במהלך תקופה זו, כל זאת בכפוף לעובדה שאותו עובד מודיע למעביד שלו שאינו רוצה לחזור למקום העבודה. למיטב ידיעתה של בני יהודה, כך בדיוק פעל ניר ברקוביץ' כלפי אחי נצרת (כפי שהם בעצמם כותבים במכתב המיותר שהעבירו לרשותנו). חשוב להבהיר שאנו מכבדים מאוד את מועדון אחי נצרת ועובדיו, וכמובן שאין לנו ולא הייתה לנו שום כוונה או רצון לבזות ובטח שלא להתנהג בצורה יהירה, כלשונם".