הפועל באר שבע ניצחה הערב (רביעי) בחצי גמר גביע המדינה 5:6 את בני יהודה בתום דו קרב פנדלים (1:1 אחרי 120 דקות) - והעפילה בפעם הראשונה אחרי חמש שנים לגמר, ובפעם הרביעית בסך הכל בתולדות המועדון.
"הגענו להמון מצבים, גם ב-90 דקות וגם בהארכה. זובאס לקח כמה כדורים גדולים. זה מסוג המשחקים שבמקום לעשות אותו קל זה הפך לקשה. בגביע אין דבר כזה קל. בני יהודה קבוצה טובה", אמר מאמן ב"ש, יוסי אבוקסיס.
3 צפייה בגלריה
ז'וסווה ואבוקסיס חוגגים
ז'וסווה ואבוקסיס חוגגים
ז'וסווה ואבוקסיס חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
על מכבי פתח תקווה, היריבה בגמר שיתקיים באצטדיון בלומפילד ב-13 ביולי, הוסיף אבוקסיס: "אני ביחסים טובים עם משפחת לוזון, הבעל של הבת שלי אוהד שרוף של מכבי פתח תקווה, ואין לה הרבה כאלה. כולם ראו איזה קבוצה טובה הם, שנמצאת במומנטום מצוין. אם לא נבוא מוכנים נפסיד. הם ניצחו קבוצות מליגת העל, הם ברמה של ליגת העל".
אבוקסיס התייחס גם להתבטאות המכוערת שלו כלפי השופט יגאל פריד בזמן שזה הלך להתבונן ב-VAR ("אתה בושה, תשב חודש בבית"): "בהחלטות כאלה כשמבטלים את החלטות שופטי ה-VAR - התכוונתי להגיד ששופטים בעבר הורחקו לחודש. אני מתנצל אם זה נשמע אחרת, אני דווקא מאוד אוהב את יגאל פריד".
3 צפייה בגלריה
יגאל פריד מוציא כרטיס אדום
יגאל פריד מוציא כרטיס אדום
פריד. יקבל את ההתנצלות?
(צילום: אורן אהרוני)

אלישע: "גם קלופ הפסיד ארבעה גמרים ובסוף לקח את הצ'מפיונס"

בצד המפסיד היו שבורים, ואפשר להבין מדוע. "עשינו כל מה שצריך מבחינה פיזית, טקטית, במינוס שני שחקנים, כולם נתנו הכל על המגרש. לא היינו פקטור בהתקפה, אבל זה לגיטימי כשאתה בתשעה שחקנים", אמר מאמן בני יהודה, אלישע לוי.
"השחקנים מרוסקים. הם עשו הכל כדי להגיע לרגע הזה. אבל זה הספורט, מישהו צריך להפסיד. לצערי זה היינו אנחנו היום. אני לוקח מפה את האופי והמלחמה של השחקנים", הוסיף המאמן.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע. מתוסכל
(צילום: ראובן שוורץ)
כשנשאל איך דווקא הוא, מאמן כל כך מנוסה, עדיין לא זכה בגביע המדינה (הפסיד בארבעה גמרים), אמר לוי: "קלופ נדמה לי שבשלושה או ארבעה גמרים רצופים הפסיד, ובסוף הוא לקח את ליגת האלופות"