בהפועל חדרה מתקשים לקבל את התבוסה אתמול (רביעי) 4:0 לבית"ר ירושלים, שהיה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה אחרי ה-1:0 למכבי חיפה, משחק בו הציגו שחקניו של שרון מימר יכולת טובה.
בחדרה ציינו כי המשחק בחיפה השפיע ישירות על המשחק אתמול: "מול חיפה נתנו הצגה ולא הגיע לנו להפסיד. יכול להיות שהיו כאלה במועדון שחשבו שאם היינו טובים ובית"ר נמצאת בתקופה לא טובה אנחנו יכולים לבוא ולנצח בקלות בבית. מה שקרה היה ההיפך, הוצאנו את בית"ר מהמשבר ונכנסו למצב לא טוב מכל הבחינות". כבר במחצית מימר הביע את כעסו כלפי השחקנים ואמר בין היתר: "אני לא מדבר בכלל על הכדורגל, איפה הלב והנשמה שלכם?".
2 צפייה בגלריה
מימר מתוסכל על הקווים
מימר מתוסכל על הקווים
שרון מימר מתוסכל
(צילום: ראובן שוורץ)
לצד האנמיות בהתקפה, מי שספגו ביקורת קשה היו שחקני ההגנה שלא הצליחו לעמוד בפרץ של חלוצי בית"ר ירושלים, בראשם אלירן עטר שכבש שלישייה וירדן שועה, שהצליחו להגיע למספר רב של הזדמניות.
כעת בחדרה, שתצא כמו יתר הקבוצות לפגרה כפויה בגלל הסגר השלישי, יעשו מאמץ להשתדרג בחלון ההעברות שיפתח ביום ראשון הקרוב. הרכש הראשון צפוי להיות הקשר הניגרי עומסאן מוחמד, שאמנם סיכם את תנאיו ואמור לנחות בימים הקרובים, אך במועדון מקווים שהסגר לא יפגע במהלך.
2 צפייה בגלריה
שועה בפעולה
שועה בפעולה
ירדן שועה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שנמצא בראש רשימת החיזוק של מימר הוא מגן הפועל חיפה רז נחמיאס, כאשר גם שמותיהם של עמית זנטי (בני יהודה) ויהב אפריאט (הפועל כפ"ס) נמצאים על הפרק בכפוף לשחרור מקבוצותיהם.
חדרה הודיעה היום לקשרים ריף מסיקה ויה יה מלדג'ה כי הם לא בתוכניות להמשך העונה וכי הם רשאים למצוא קבוצה חדשה.