כבר אחרי שני משחקי ליגה תחת יורגוס דוניס, במכבי תל אביב שוררת מתיחות בין המאמן לחלק מהשחקנים שקיבלו קרדיט, זאת בשל היכולת הירודה שלהם, מה שיבוא לידי ביטוי בהרכב במשחקים הבאים. המאמן היווני לא הסתיר את תחושותיו בסיום ה-2:2 מול בני יהודה, כשאמר באופן פומבי: "אני עצבני עליהם".
"השחקנים שלי עדינים, אני מאוד עצבני עליהם", ירה דוניס, שכבר בחדר ההלבשה בבלומפילד נראה לא רגוע והעביר להם מסרים דומים. "אני מאוד מאוכזב. איבדנו את האיזון אחרי השער השני שלנו, אני מאוכזב שהם לא מילאו אחר הפרטים החשובים, ככה קשה לנצח משחק".
5 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
לא כך הוא רצה לפתוח את העונה. יורגוס דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
אופיר דודזאדה ואיתי שכטר
אופיר דודזאדה ואיתי שכטר
אופיר דודזאדה ואיתי שכטר מאוכזבים בסיום
(צילום: עוז מועלם)
דוניס כבר קיים עם השחקנים אסיפה נוקבת על עניין כללי ההתנהגות במועדון אחרי העימות המילולי בין יונתן כהן לניק בלקמן בשל בעיטת הפנדל נגד מכבי פ"ת, אתמול (שבת) היה עימות נוסף בין בן ביטון ליונתן כהן, לאחר שהמגן הוציא כדור כששחקן של בני יהודה שכב פצוע, בעוד כהן זעם עליו שלא המשיך לשחק.
המאמן היווני גם השתמש בכל חמשת החילופים שלו, ועוד בשלב יחסית מוקדם של המשחק כבר ביצע ארבעה מהם, מה שהצביע על האכזבה שלו מחלק מהשחקנים שפתחו בהרכב. "אם בעונה שעברה הייתה לנו הגנה אדירה עם אמאדור שעשה את טיבי למצוין, ז'ראלדש וסאבוריט שלא שיחק אתמול, העונה זו הבעיה הכי גדולה שלנו", אמרו שחקנים במכבי. "ייני כבד מאוד, טיבי פחות טוב והמגינים של שנה שעברה היו להיט".
5 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
מעורב בעימות נוסף. יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
החזרה של אייל גולסה לראשונה העונה הובילה לשינוי גדול במשחק של מכבי, כשיחד עם איתי שכטר הם היו האחראים על המהפך הזמני במשחק. החלוץ הוותיק (33) מסר לדן ביטון, שהמשיך למחליף נוסף, מאור קנדיל, שכבש, ואילו גולסה בישל לשכטר את שערו השני העונה. "איך יכול להיות שניק בלקמן עוד מקבל קרדיט, זה היה נחמד לתחילת העונה, אבל לא סתם איביץ' לא נתן לו דקות", אמרו שחקנים במכבי.
אחד השחקנים הבכירים אמר: "גולדהאר חייב להביא לפה את ערן זהבי, יש פה הזדמנות, רק חבל שהוא בינתיים לא הגיש לו הצעה או התקשר אליו. בכל מקרה, צריכים פה גם בלם דחוף וחלוץ זר, אחרת נאבד את האליפות".
5 צפייה בגלריה
איתי שכטר ואייל גולסה
איתי שכטר ואייל גולסה
הוביל את השינוי במשחק של מכבי. גולסה יחד עם שכטר
(צילום: אורן אהרוני)
דוניס היה מרוצה מהכניסה של המחליפים, ואותת להם לקראת המשחק ברביעי הקרוב בבלומפילד מול דינמו ברסט בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. "כל אחד צריך להיות מוכן לקבל את ההזדמנות שלו. כרגע יש בפנינו מטרה גדולה באירופה, צריכים לתת הכל ולא יהיו שום תירוצים", אמר המאמן. נגד ברסט שכטר עשוי לפתוח ב-11 יחד עם דן ביטון, קנדיל ואולי גם גולסה, זאת בשל היכולת החלשה של דור פרץ.
קנדיל, שכבש את השער הראשון של הצהובים, אמר: "תחושה של פספוס עם רצון להמשיך קדימה לקראת רביעי. זה משחק חשוב. בליגה יש עוד 34 משחקים כדי לתקן, מרביעי אין דרך חזרה. צריכים לייצר דרך המשחק באירופה מומנטום חיובי. יש אכזבה כשלא מנצחים, אחרי מה שהתרגלנו".

אלישע לוי: "היינו שווים לפחות נקודה"

אם במכבי לא ממש רגוע, בבני יהודה, לא במפתיע, מרוצים מהתוצאה לאחר שהראתה אופי וידעה לחזור מפיגור בדקות הסיום מול האלופה.
"אני חושב שנעשה צדק, היינו שווים לפחות נקודה במשחק הזה", אמר אלישע לוי בסיום. "אנחנו מרוצים מהדרך ומהגישה. באנו נגד קבוצה מאוד חזקה, הנענו כדור, עשינו התקפות מעבר ידענו לעשות הכל מכל. נקודה אחת אני חושב שזה משקף. אני חושב שהחבר'ה עבדו מאוד קשה ונראינו טוב, אנחנו לוקחים את הנקודה והולכים הלאה".
5 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
"מרוצים מהדרך ומהגישה". אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
חוליית ההגנה של בני יהודה הציגה שיפור משמעותי בחיבור וביכולת. הקפטן דן מורי הצטיין, סחף את חבריו וגם בישל את השער הראשון, והבלם אליסון דוס סנטוס היה זה שכבש את שער השוויון ומנע מקבוצתו הפסד.
לצד זה, המגן הצעיר עמית כהן, שחתם רק השבוע, רשם אמש הופעת בכורה מוצלחת: "כיף מאוד לחזור לבמה המרכזית ולליגת העל, למועדון שעשה דברים יפים בשנים האחרונות, ולמשחק כזה נגד הקבוצה אולי הכי טובה בארץ. מהרגע הראשון נתנו לי להרגיש בבית הצוות והשחקנים.
כהן הוסיף: "היה לנו מזל, הם החמיצו הרבה מצבים עד הדקה ה-80, ואז הייתה התרופפות, אבל ידענו מהר להרים את עצמנו ולחזור. הראינו הרבה אופי וניקח את זה להמשך העונה".