פטר ואן דן ברג מצטרף למכבי תל אביב כעוזר המאמן של פטריק ואן לוון, לאחר שההולנדי בן ה-49 סיכם על חוזה לשנה במועדון עם אופציית הארכה בשנה נוספת.
"אנחנו שמחים לצרף את פטר ואן דן ברג לתפקיד משמעותי בצוות האימון של מכבי תל אביב. אנו בטוחים כי פטר יסייע לנו רבות ומשוכנעים כי ישתלב היטב בצוות האימון הקיים", אמר ברק יצחקי.
1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
פטריק ואן לוון הוסיף: "פטר הוא מאמן שצבר המון ניסיון במהלך קריירת משחק עשירה בהולנד בשלל מועדונים משני קצוות הטבלה. קריירת האימון של פטר נבנתה בהדרגה מאימון במחלקות נוער ועד לקבוצות בוגרים, עובדה שסייעה לו לצבור עוד ניסיון במהלך הדרך. גישה של צעד אחר צעד, הן כשחקן והן כמאמן, מתאימה בצורה מושלמת למכבי תל אביב ואני בטוח שהוא יסייע לנו רבות".
לאחר שבילה את כל 20 שנות קריירת המשחק שלו בהולנד, ואן דן ברג החל בקריירת אימון באקדמיית הנוער של ספרטה רוטרדם (2009) לפני שהתקדם לקבוצה הבוגרת לתפקיד עוזר המאמן, ואף מונה כמאמן זמני (2013-2014). ואן דן ברג מונה כמאמן הראשי של ר.ק.ס ואלוויק (2017-2015), אחד המועדונים בהם שיחק, והצעיד אותו בפרק זמן של שלוש שנים מתחתית הליגה השנייה ועד לפלייאוף ההעפלה לליגה הבכירה. ואן דן ברג עזב את הולנד לראשונה ב-2019 ומונה לתפקיד עוזר המאמן של קבוצת אל ג'זירה באיחוד האמירויות, לפני שעבד בנבחרות הצעירות של התאחדות הכדורגל הסעודית.
מי שעוזב את מכבי ת"א הוא רוסלן ברסקי, שחתם בהפועל ירושלים. ברסקי (29) בלט בנבחרות הצעירות, התאושש מפציעות קשות, טיפס חזרה לצמרת הכדורגל הישראלי והיה שותף בעונות האחרונות לאליפויות וזכיות בגביעים. הקשר עושה המשחק שיחק בהפועל ירושלים בעונת 2014/15.
ובעניין אחר: מכבי תל אביב וחברת השקעות בנדל"ן, ישראל–קנדה חתמו על הסכם חסות ראשית עם המועדון ל-3 העונות הקרובות.