"רק נס ישאיר אותנו בליגה, אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה, קבוצה שלא מסוגלת לתת אפילו פייט בזמן שכל הקבוצות האחרות נלחמות ומוציאות תוצאות, יש פה כבר שחקנים שהרימו ידיים", אמרו בהפועל תל אביב בחוסר אונים אחרי התבוסה הביתית להפועל באר שבע (3:0).
הפועל ת"א לא הבקיעה בשבעת המשחקים האחרונים, ובסה"כ 661 דקות מאז השער של אושר דוידה נגד הפועל חדרה. יש לה 18 אחוזי הצלחה העונה בליגה, שש נקודות בלבד אחרי 11 משחקים, שלושה שערים בלבד, מהם רק שער שדה אחד - וכמובן מקום אחרון.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר מתוסכל
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
(נתונים: ירון משעל)
"בכל תקופה אחרת למעט הקורונה קלינגר כבר לא היה המאמן בהפועל, אז התירוצים של בחירת שחקנים או שאי אפשר לשנות בגלל רשת הביטחון, כבר לא מעניינים. הפועל לא יכולה להיראות ככה, המזל הגדול של כולנו הוא שאין קהל", אמרו במועדון. האדומים ישחקו כבר מחרתיים (20:00) נגד בני סכנין בדוחא ובשני הבא (20:45) הם יארחו את הדרבי נגד מכבי תל אביב.
"אין לי הרבה מה להגיד ביום כזה, זה כבר מתסכל ברמה אחרת. היינו צריכים לחזור למשחק והיו לנו הזדמנויות במצב של 1:0, עומרי אלטמן כובש את ההזדמנות שלו עם עיניים עצומות, אבל לצערי זה אותו הניגון, אבל נמשיך להילחם ולא נוותר", אמר קלינגר.
4 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
קלינגר, אבו עביד
קלינגר, אבו עביד
קלינגר ואבו עביד
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל מנסים להכשיר את אדי גוטליב ודני גרופר לקראת המשחק נגד סכנין, כשאמש החליט קלינגר לספסל את רז שלמה למרות ההיעדרות של גוטליב והצבתו של איאד אבו עביד בתפקיד הבלם.
קלינגר היה עצבני מאוד אחרי ספיגת השער השני בעיקר בשל היכולת ההגנתית החלשה של דורון ליידנר ושי אליאס, שליוו את ז'וזואה בדרך לשער השני."התוצאה קשה לכולנו", סיכם אושר דוידה. "חוץ מלהרים את הראש, אנחנו לא מוותרים. ברביעי יש לנו מלחמת עולם בסכנין, נתאבד בכדי להביא את הנקודות הביתה".
במקביל, נפתח מו"מ עם הקשר לידור כהן שסיים את חוזהו בגורי הגיאורגית ומבוקש גם בקריית שמונה וחדרה.