גיא לוזון, שמחזיר העונה את מכבי פתח תקווה לליגת העל, רשם הישג נהדר נוסף לאחר שקבוצתו ניצחה הערב (שלישי) 0:2 את הפועל תל אביב - ועלתה לגמר גביע המדינה.
"אני גאה ונרגש להיות כאן, גאה בצוות הזה ובשחקנים הצעירים שעלו בלי פחד", אמר לוזון בסיום. "מבחינתנו להגיע לחצי הגמר או לגמר זה לא מרגש, זה או גביע או כלום. אני גם מאמין שנעלה ליגה. עלינו עם בסיס אדיר של שבעה או שמונה שחקני נוער שיהיו גם הבסיס בליגת העל. הגביע הוא הדובדבן שבקצפת".
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון מבסוט
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
ומעוד זווית
(צילום: ראובן שוורץ)
לוזון המשיך: "ניצחנו את הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בארץ, וזה היה אחד המשחקים הפושרים שלנו העונה. הפועל טובה כשהיא אנדרדוג, ידענו שאם נפעיל לחץ על הבלמים שלהם יהיו טעויות. לא אהבתי את הנעת הכדור שלנו, החזקת הכדור והשקט. היינו על 20 אחוז מהיכולת שלנו. אני רוצה שהקבוצה שלי תבוא ותבקיע בכל משחק. אנחנו קבוצת ההתקפה הכי טובה בארץ, כבשנו הכי הרבה שערים בשתי הליגות הבכירות".
"אני אוהב את הפועל תל אביב, נהניתי שם מכל רגע. אני מאחל להם רק הצלחה, אני שמח בחלקי, שמחה לאיד זה לחלשים. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולזכור שאם לא ניקח את הגביע אז כל זה לא שווה כלום. אם יש משהו שחסר לי עם מכבי פ"ת זה זכייה בגביע", סיכם המאמן.
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
קלינגר. "לא היינו מספיק איכותיים"
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן המפסיד ניר קלינגר ניסה להסביר מה לא עבד עבור הקבוצה שלו: "אני מאוד מאוכזב, אבל בהתחשלות של קבוצה זה חלק מהדרך. כל הכבוד למכבי פ"ת. השער הראשון שלהם שיבש לנו את כל ההכנות. לעשות שגיאה כזו כשהכדור ברגליים שלנו כל כך מוקדם - זה הכניס אותנו ללחץ.
"לא היינו מספיק איכותיים. שחקנים שהיו צריכים להביא את האקסטרה לא עשו את זה היום. לא היה לנו רוגע בפעולות האחרונות, אני לא חושב שזה קשור ליהירות. אני מסכים שלא היינו מספיק אגרסיביים, לא עשינו מספיק קומבינציות בהתקפה. אני לא יודע לגבי החלטות השופט וה-VAR, אבל זה ספורט ולא נוריד את הראש".
5 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן מאוכזב
עומרי אלטמן מאוכזב
עומרי אלטמן מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
על מה שצפוי לקבוצה שלו בהמשך הדרך הוא אמר: "יש לנו עוד על מה לשחק ויש את נושא הבנייה והחשיבה קדימה. אנחנו רוצים להמשיך דרך ולא להסתמך על רכש וזרים. בחלומות הכי שחורים לא ראיתי את זה קורה. ננסה להמשיך לשחק כדורגל טוב ולקחת כמה שיותר נקודות.
"זה משחק רביעי שלנו בעשרה ימים וגם זה קצת השפיע. היינו צריכים לקחת את המשחק הזה. צר לי בשביל האוהדים. לעולם לא נדע מה היה קורה אם היינו משחקים מול קהל".
5 צפייה בגלריה
הציוץ של יונתן כהן. "התינוקות של לוזון"
הציוץ של יונתן כהן. "התינוקות של לוזון"
הציוץ של יונתן כהן. עוד מעט הדרבי
(צילום מסך)
כוכב מכבי תל אביב יונתן כהן עקץ את היריבה העירונית כשצייץ בטוויטר: "התינוקות של לוזון", רמז לצעירים של הפועל תל אביב שקיבלו הרבה מחמאות לאחרונה על יכולתם.