"המשחק הערב (חמישי, 20:00) נגד בני יהודה יכול להיות זה שייתן לנו צ'אנס לפלייאוף עליון, גם אם זה לא תלוי בנו ואין הרבה סיכוי. מצד שני אם נפסיד אנחנו יכולים להיכנס למאבקי הירידה". חשש גדול בבית"ר ירושלים לקראת משחק ההשלמה בטדי מול הכתומים.
בית"ר מגיעה למשחק אחרי שתי השפלות וספיגה של שבעה שערים: ההפסד 3:2 לבני סכנין בחמישי שעבר בטדי וה-4:1 מול מכבי ת"א בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
שועה מאוכזב
שועה מאוכזב
שחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
המשחק בטדי ייערך עדיין ללא קהל, שישוב למגרשים ביום ראשון למפגש מול הפועל כפר סבא. הקהל יכול היה לסייע לירושלמים, שנראים רע העונה באצטדיונם הביתי בו ניצחו רק פעמיים (הפועל חדרה ועירוני קריית שמונה).
מהמשחק הערב ייעדרו שלושה שחקנים משמעותיים: מרקו יאנקוביץ', שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, הבלם אור זהבי, שאת מקומו יתפוס אופיר קריאף, שיצוות עם טל בן חיים, שהציג יכולת חלשה במיוחד נגד מכבי ת"א בשני האחרון, ועלי מוחמד המוצהב. ניקו אולסק ומתאוסיניו בתמונת ההרכב.
2 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
יאנקוביץ'
(צילום: גיל נחושתן)
"עברנו דברים לא נעימים בשני המשחקים האחרונים, אבל אין לנו זמן להוריד את הראש אלא רק להסתכל קדימה", אמר דראפיץ' לקראת בני יהודה. "יש עוד שלושה משחקים ואנחנו רוצים לחשוב כמה שיותר גבוה. ויש גם את שמינית גמר הגביע נגד אשדוד". על הלו"ז הצפוף, הוסיף המאמן: "אף פעם לא היינו במצב כזה, זאת פעם ראשונה גם לי וגם למאמנים אחרים לשחק כל יומיים. גם השחקנים לא רגילים ואנחנו רואים את הסימפטומים. יש הרבה פציעות ועייפות, ועם זה אנחנו צריכים להתמודד".
אופיר קריאף, שעבורו זו תהיה הופעתו ה-200 בבית"ר: "זה משהו שאתה רק חולם עליו כנער, אין ספק שזה מאוד מרגש מבחינתי ואני מקווה שעוד שחקני בית יצמחו ויציינו הופעות כאלה ואפילו יותר. יש לי מטרה יותר חשובה הערב, לעזור לקבוצה להביא שלוש נקודות ואז החגיגה תהיה מושלמת. אנחנו מייצגים משהו, מועדון בסדר גודל של בית"ר ירושלים שהוא משהו עוצמתי. אנחנו צריכים לכבד את החולצה שאנחנו לובשים ולעשות היום את המקסימום".