האמת, דרמה כזו לא ראינו הרבה מאוד זמן בכדורגל הישראלי. מכבי פ"ת הדיחה הערב (שלישי) את מכבי ת"א עם 2:4 ענק ברבע גמר גביע המדינה, במשחק בו היה בכל.
ערן זהבי עוד העלה את מכבי ת"א ליתרון 1:2 בפנדל בדקה ה-95, אבל מכבי פ"ת השוותה כעבור שלוש דקות, כפתה הארכה, שם ניב יהושע ולירן חזן הצעירים השלימו מהפך מופלא.
3 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת חוגגת
מכבי פ"ת חוגגת
מכבי פ"ת חוגגת את הסנסציה הגדולה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פ"ת חוגגים אחרי הניצחון על מכבי ת"א בגביע
שחקני מכבי פ"ת חוגגים אחרי הניצחון על מכבי ת"א בגביע
בלתי נתפס. שחקני מכבי פ"ת באקסטזה
(צילום: עוז מועלם)
"תודה ענקית לבורא עולם, זה גדול מהכל", אמר בסיום המאמן המנצח, רן קוז'וך. "הוא קובע את החיים שלנו. תודה ענקית לו על מה שנתן היום. מפה תפילה שימשיך לברך את העם שלנו ושנהיה מאוחדים, שהחיילים יחזרו בשלום והחטופים יחזרו בשלום".
מאמן מכבי פ"ת התייחס גם למשחק עצמו: "בעונה שעברה אימנתי את נתניה ועברנו את מכבי חיפה בשני משחקים, שהשני היה בסמי עופר ורק קבוצות מאירופה ניצחו שם. המשחק הזה על אותו מדד. משחק משוגע, מהפכים, ברוך השם לא צריך לדבר על השריקות".
3 צפייה בגלריה
קוז'וק וקין
קוז'וק וקין
"התכוננו טקטית טוב". קוז'וך וקין
(צילום: עוז מועלם)
"הראש של השחקנים שוב היה ברצפה אחרי אשדוד ודיברנו על מה שאנחנו רוצים להשיג בעתיד שלנו יחד. שיחקו כאן שחקנים שלא הרבו לשחק מאז שבאתי. אנס מחמיד למשל, אני חייב להתוודות שאני עושה לו חיים קשים. הם היו גדולים".
כנשאל על ההבדלים בין התבוסה למכבי ת"א בליגה לעומת הניצחון בגביע, ענה: "קצת קפאנו מהמעמד בבלומפילד במפגש הקודם, היום באנו יותר מכווצים והתכוננו טקטית טוב. אני חושב שזה עבד. ידענו גם ללכת אחורה ואני גאה בשחקנים על מאמץ אדיר".
המאמן המאוכזב רובי קין אמר בסיום: "אתה צריך להסתכל על עצמך במראה, לנתח מה יכולת לעשות טוב יותר. זה מה שאמרתי לשחקנים. זה הזמן שלהם להראות אופי".