במסגרת מחנה האימונים של מכבי חיפה בסלוניקי, הוזמנה הקבוצה למשחק ידידות היום (ראשון, 18:00) נגד אריס סלוניקי באצטדיון אריס.
כפי שהוחלט ע"י אריס סלוניקי, כל ההכנסות מהמשחק היום ייתרמו לבניית מוזיאון השואה החדש בסלוניקי, מוזיאון שבבנייתו שותפות ממשלות גרמניה ויוון וקרן "סטברוס ניארהוס".
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מוזיאון השואה בסלוניקי
מכבי חיפה מוזיאון השואה בסלוניקי
מכבי חיפה מוזיאון השואה בסלוניקי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

כאות מחווה, הירוקים יעלו לשחק עם חולצות אשר בחזיתן, במקום הספונסר וולבו, יהיה את המוזיאון היהודי לשואה בסלוניקי. לאחר המשחק החולצות החתומות על ידי כל שחקן ושחקן יימכרו, כאשר כל ההכנסות יועברו לבניית המוזיאון.
הנהלת מכבי חיפה, בהם המנהל הספורטיבי, גל אלברמן והקפטן, נטע לביא, ביקרה היום בצהריים יחד עם הנהלת אריס סלוניקי וראשי הקהילה היהודית באנדרטת השואה בסלוניקי והניחה זר פרחים לזכר הנספים. מנכ"ל המועדון איציק עובדיה: "כמועדון מוביל, הקהילה עבורנו היא הדבר החשוב ביותר. החינוך לכבוד הדדי וקבלת האחר נימצאים בלב ערכנו. אנו מוצאים חשיבות עליונה לזכור ולא לשכוח את זיכרון השואה בישראל ובתפוצות, שכן ישנה חשיבות גדולה להנצחה ולזיכרון השואה. מועדון כדורגל מכבי חיפה מברך על היוזמה להקים מוזיאון לזכרון השואה בסלוניקי יוון וכמו כן היוזמה הברוכה של קבוצת אריס סלוניקי. אנו מחזקים את ידיהם של הפעילים וגאים לתרום את תרומתנו הצנועה למיזם חשוב זה".