דרמה בבית וגן: "גם אם צריך, אפרוש ולא אחזור לישראל, גמרתי עם בית"ר ירושלים", כך הודיע דנילו אספרייה למחזיקת גביע המדינה, במה שנראה כמו קרע בלתי הפיך בין הצדדים.
מלך השערים של בית"ר ירושלים בעונה החולפת, הבהיר במהלך סוף השבוע לבעלים ברק אברמוב כי למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אין ברצונו לשוב ארצה. מדובר במהלך חד צדדי של הסקורר הקולומביאני שכבש 17 שערים ב-2022/23. בתגובה, החליט אברמוב כי במידה והחלוץ יישאר לשחק בקולומביה, הוא יאפשר לו זאת, אולם אם יתברר כי הוא החליט לא לכבד את חוזהו ולעבור לקבוצה מחוץ למולדתו, הוא ייתבע על ידי המועדון במוסדות פיפ"א.
2 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
כבר סומן מחליף לשחקן. אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
אחת האופציות שנבחנות בבירה להחלפתו של אספרייה, הוא שחקן הפועל באר-שבע בעונה החולפה, יוג'ין אנסה, שהפך לשחקן חופשי ועוד לפני הורחק לשני משחקים בעקבות אירועי טרנר.
על פי ההערכות במועדון גם יון ניקולאסקו שהיה אחד השחקנים המובילים ב-2022/23, ואף הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, לא ימשיך בקבוצה. סוכנו הבהיר כי יש לו ביקוש גדול ובמועדון ממתינים להצעה לגביו. בנוסף, במידה וטרזייה תומא יסרב להאריך את חוזהו במועדון, גם הוא לא ימשיך.
2 צפייה בגלריה
אנסה
אנסה
ייכנס לנעליים של אספרייה? אנסה
(צילום: הרצל יוסף)
עד כה לא התקבלו הצעות לגבי ירדן שועה, זאת אחרי שהיה ניסיון לבצע עסקה מול סגנית האלופה, הפועל באר-שבע, אולם המאמן אליניב ברדה בחר שלא לצרפו. מהצד השני, ישנה אפשרות כי דור מיכה יגיע לבית וגן.