מכבי חיפה דרוכה לקראת משחק העונה הערב (רביעי, 20:30), נגד מכבי ת"א, ובמועדון רואים במשחק כרגע האמת של הקבוצה. הפער בפסגת ליגת העל הצטמצם במחזור האחרון לשמונה נקודות והירוקים יודעים שניצחון חוץ הערב בבלומפילד יחזיר אותם חזק למאבק האליפות.
השחרור הבינלאומי של גדי קינדה הגיע והקשר נרשם להתמודדות יחד עם קני סייף. כזכור, קינדה בן ה-29 חתם רשמית במכבי חיפה בשבוע שעבר על חוזה לשלוש שנים וחצי. הוא הגיע אחרי כמעט ארבע שנים בספורטינג קנזס סיטי מה-MLS, במהלכן חווה פציעה קשה שהשביתה אותו לכ-16 חודשים.
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
ספק אם יוכל לשחק הערב. קינדה
(צילום: צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב)
דגו: "דברים תלויים בנו, אני מסתכל עלינו"
(ONE)
2 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
ההחלטה לגביו תתקבל לקראת פתיחת המשחק. פיירו
(צילום: עוז מועלם )
פרנצדי פיירו, מלך השערים של הירוקים (תשעה בליגה), ייכלל בסגל למשחק הערב אך יש ספק גדול אם ישותף. במכבי חיפה מבינים שלא כדאי לסכנו לאור הפציעה ממנה הוא סובל וחוששים מהחמרה במצבו. ההחלטה לגביו תתקבל לאחר החימום ותוך כדי המשחק.
לורנצו שימיץ', שון גולדברג ופייר קורנו יפתחו בהגנה כאשר ישנה התלבטות בין עילאי פיינגולד למאור קנדיל בעמדת המגן הימני. עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר יאיישו את הקישור האחורי. צ'ארון שרי צפוי לפתוח הערב ולאחר המשחק להמריא להולנד כדי לשהות עם משפחתו. במכבי חיפה מקווים לשיפור ביכולתו. ליאור רפאלוב, שנראה מצויין במשחקים האחרונים, יוצב בחלק הקדמי ליד ענאן חלאילי ודין דוד.
בכרמל מכירים בכך שהקבוצה של רובי קין צוברת נקודות בקצב מדהים (38 מתוך 42), אך מאמינים לחלוטין שאפשר לנצח. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, שוחח ביומיים האחרונים עם השחקנים על מנת שיגיעו שלווים, רגועים ומפוקסים ושלא יהיו בלחץ.
פורסם לראשונה: 08:48, 10.01.24