ענאן חלאילי, אחד משחקניה המצטיינים של מכבי חיפה העונה, אמור להמריא היום (שני) לבלגיה על מנת לחתום אצל מוליכת הליגה, אוניון סן ז'ילואז.
חלאילי עוד צריך להשלים את הבדיקות הרפואיות ואז לחתום על חוזה ל-4 שנים. שווי העסקה מוערך בכ-7.5 מיליון אירו וחלאילי, המחזיק בבעלות על 25 אחוז מכרטיס השחקן שלו, יקבל רבע מהסכום. השחקן אף ישתכר כחצי מיליון אירו לכל עונה.
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
בדרך לבלגיה. חלאילי
(צילום: עוז מועלם)
חלאילי הפך לבאנקר בהרכב של מסאי דגו וחתום על 11 שערים ו-8 בישולים במדים הירוקים. שלושה מהשערים, מול מכבי נתניה, בית"ר ירושלים וכמובן מול פיורנטינה, הוכיחו שחלאילי לא רק ניחן ביכולת כיבוש, אלא גם יודע לעשות זאת בעוצמה וחדות שנדיר למצוא אצל צעיר ישראלי.
כזכור, לפני פחות משנה חלאילי היה אלמוני בן 18 שמשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. המונדיאליטו טרף את הקלפים והקפיץ אותו למקום אחר בקריירה. הצעיר שהמסלול שלו היה בכיוון של השאלה להפועל עפולה, להט עם נבחרת הנוער בטורניר היוקרתי בארגנטינה, שידור שער הניצחון הדרמטי שלו מול אוזבקיסטן בשמינית הגמר (בדקה ה-97!) כיכב בשיר של חנן בן ארי, ובחלוף מספר חודשים הוא הפך לשחקן הכי לוהט בהרכב האלופה מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
עונה נהדרת אצל האלופה. חלאילי
(צילום: יאיר שגיא)

פיירו יחמיץ את ריינה

ובעניין אחר: מכבי חיפה מגבירה קצב לקראת פתיחת הפליאוף העליון בתחילת השבוע הבא והבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של מחמוד ג'אבר, שחוזר לעניינים ועשוי להיכלל בסגל כבר במשחק ביום ראשון מול בני ריינה. מי שצפוי להחמיץ את המשחק הוא פרנצדי פיירו שנפצע. ההערכות הן שלמשחק העונה מול מכבי ת"א שבוע לאחר מכן הוא יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של דגו. בגזרת דולב חזיזה אין עדיין חדש והפציעה הטורדנית הזו מסרבת להסתיים. נראה כי הוא כבר לא יחזור למגרשים העונה.