אכזבה עצומה בעירוני קריית שמונה לאחר ה-1:1 הדרמטי הערב (שבת) מול סקציה נס ציונה. הצפוניים הוליכו 0:1 החל מהדקה ה-20 משער של רועי קהת, אך ספגו שער שוויון דרמטי בדקה האחרונה של תוספת הזמן, מה שפגע משמעותית בסיכויים שלהם לשרוד עוד עונה בליגת העל.
דרמה נוספת התחוללה בסיום, כאשר הבעלים איזי שרצקי הודיע כי יעזוב את הקבוצה. שרצקי נשמע החלטי לאחר ההפסד: "אני עוזב. זהו, זה סופי. זה רק עושה אותי חולה. אם הבאתי שני מאמנים שאין להם מושג בכדורגל, אני אשם, למרות שהיה לי את התקציב הגדול ביותר, אבל אני גמור. לא אוכל להישאר, שיעשו מה שרוצים".
1 צפייה בגלריה
"זה רק עושה אותי חולה". שרצקי
"זה רק עושה אותי חולה". שרצקי
"זה רק עושה אותי חולה". שרצקי
(ניסן עייש, ONE)
ניצחון של הקבוצה של סלובודן דראפיץ' היה מציב אותם במרחק של שלוש נקודות מהפועל ת"א, שמעל הקו האדום, אך לאור השער האכזרי שספגו, הפער מהאדומים עומד על חמש נקודות, כשלסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים.
קריית שמונה עדיין יכולה להישאר בליגת העל, ולאור העובדה שיש להם עוד משחק נגד הפועל ת"א, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית, אך איבוד הנקודות הערב בהחלט הוציא את הרוח מהמפרשים של הצפוניים.
אם קריית שמונה תרד, יהיה זה סופן של 13 שנים רצופות של המועדון בליגת העל, במהלכן זכה באליפות ובגביע המדינה. זו הקדנציה השנייה של הקבוצה בליגת העל, לאחר שעלתה לראשונה בעונת 2006/7, וירדה בתום עונת 2008/9.