ברק בכר צפוי להחזיר ביממה הקרובה תשובה להתאחדות לכדורגל לגבי משרת מאמן נבחרת ישראל. אם הוא ישיב בשלילה, אז המועמד הבכיר לאימון הנבחרת יהיה רן בן שמעון, מאמן א.א.ק לרנקה, אותה הוא מוביל אותה הוא מוביל העונה למקום השני בקפריסין לאחר 31 מחזורים.
בכר מעדיף לאמן במועדון גם בעונה הבאה. האופציה המועדפת מבחינתו הייתה לאמן קבוצה בחו"ל, כשמבין שתי הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, נראה כרגע כי האופציה הריאלית יותר היא דווקא מכבי חיפה, לאחר ההדחה מגביע המדינה שתוביל כנראה לסיום דרכו של מסאי דגו בסוף העונה. בסביבת בכר בחנו את האפשרות שיאמן במכבי ת"א. הצהובים מעוניינים שרובי קין ימשיך בעונה הבאה, אבל הוא עוד לא החליט.
1 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מכבי חיפה ברק בכר
מכבי נתניה מכבי חיפה ברק בכר
יחזור למכבי חיפה? בכר
(צילום: עוז מועלם)
בהתאחדות משוכנעים כי בסופו של דבר ברק בכר יקבל על עצמו את המשימה הלאומית, אולם בסביבתו ממשיכים לטעון כי הוא מתלבט עד הרגע האחרון, כמכבי חיפה עשויה להיות שובר שוויון מבחינתו. זה יקרה במידה שיעקב שחר יבהיר לו בקרוב כי הוא בתוכניות לעונה הבאה.
יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הודיע בישיבת המזכירות אתמול כי הוא יחכה לתשובת בכר רק עד מחר, כשבמידה שהוא ייקח על עצמו את התפקיד הוא ישתכר בין 80 ל-100 אלף שקל נטו לחודש. זוארץ מאמין בבכר ומוכן לתת לו חוזה לארבע שנים, כשהוא אמור להציג אותו בפני הוועדה המקצועית בעוד עשרה ימים.