כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, קשר נבחרת מונטנגרו אלכסנדר בולייביץ' סיכם את תנאיו בהפועל ת"א עד לסיום העונה וינחת מחר בארץ, כשבמידה ויהיה בכושר משחק אחרי שלא שיחק מאוקטובר באופן פעיל בליאז' הבלגית, יוכל להיות חלק מסגל הקבוצה לקראת הדרבי בשבת.
ההערכה כי בולייביץ' לא יהיה חלק מהסגל, כשהקשר ששיחק העונה שבעה משחקים בבלגיה, עוד יצטרך להתאקלם. מדובר בחיזוק השני של הפועל בינואר אחרי הנחיתה של השוער הליטאי, אמיליוס זובאס, כשלא ברור אם הרוויה איליץ' הקרואטי יצורף בסופו של דבר לסגל.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר בולייביץ', סיכם בהפועל ת"א
אלכסנדר בולייביץ', סיכם בהפועל ת"א
אלכסנדר בולייביץ', סיכם בהפועל ת"א
(Getty Images)
מי שעוד מתקרב לקבוצה הוא הבלם ואסילייה בוקיץ' מקולוברה הסרבית, שעשויה למכור אותו. זאת תהיה חריגה ראשונה מדרישת הרוכשים אמריקאים להנחית שחקנים רק בהעברה חופשית או בהשאלה עד לסיום העונה בחוזה לארבעה חודשים בלבד.
המאמן חיים סילבס רוצה להתחזק גם בחלק הקדמי, כשייתכן כי יהיה זה זר נוסף, כשסטפן מרינוביץ' עשוי להיות מוקפא, כמו במקרה של הספרדי פבלו גונסאלס שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת, ייתכן כי זר נוסף ישוחרר. כרגע בגזרת הישראלים ישנה התעניינות בחלוץ רווה אסייג שמשחק כעת בהפועל עכו, בו מעוניינות גם מכבי נתניה והפועל חיפה.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
חיים סילבס, יקבל רכש
(צילום: עוז מועלם)
אנטואן קונטה הצרפתי עדיין סובל מקרע בשריר האחורי וייתכן כי לא ישותף בדרבי. בו לא ישחק בודאות המגן בן ביטון. מיש ייעדר לפחות עוד חודש אחרי שנפצע בשריר הירך האחורי במסגרת טיפול פיזיותרפיה של המועדון הוא הישאם לאיוס.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בעלי המועדון אישרו תקצוב של רשת עידוד ענקית שתופעל על ידי שלט רחוק, כשגם מכבי ת"א סיבסדה לאוהדיה בשערים 10-11 רשת עידוד דומה, כשמדובר בין היתר בניסיון לפצות את האוהדים ביציעי האולטראס שיוכנסו אליהם החל מהדרבי הקרוב רשת בטחון.
בתוך כך, המגן ינון אליהו המשחק במכבי חיפה, עליו דובר כחיזוק אפשרי בחלון הנוכחי ירד מהפרק מאחר ובקבוצה של ברק בכר הבהירו כי הם לא מתכוונים לשחררו.