הפועל ת"א ממשיכה להתכונן לדרבי מול מכבי בשבת (20:00) וקיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים, במהלכה ענה חיים סילבס על השאלות לקראת המשחק המסקרן מול היריבה העירונית. האדומים מגיעים לאחר התיקו המאכזב מול הפועל ירושלים, ולאחר שלא ניצחו מאז נובמבר, אז גברו 1:2 על בית"ר ירושלים.
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס: "עבדנו קשה מאוד בימים האחרונים כדי להביא את עצמנו ולצרף שחקנים שיוכלו לעזור לקבוצה. הצוות ואני מאמינים שהשחקנים שהצטרפו יוכלו לעזור לסגל שקיים פה. ביחד עם כולם נגיע לרמת ביצוע גבוהה של כל אחד בנפרד ויחד. היו מגבלות בהעברות וביורוקרטיות בגלל נושא הרכישה של הקבוצה. ניסינו לעשות מה שאפשר ומאמינים שיהיה בסדר.
3 צפייה בגלריה
סילבס מוצג כמאמן הפועל ת"א
סילבס מוצג כמאמן הפועל ת"א
סילבס מוצג כמאמן הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
על התחושות לקראת הדרבי: "אנחנו מגיעים כמו לכל משימה. זה דרבי בית שלנו, הקהל יבוא וייתן לנו דחיפה אדירה ויוצאת דופן. המחויבות היא מטורפת. כולם רוצים להוכיח, להראות, לשמח את הקהל, להרגיש את הגאווה שלהם מתרוממת. זו הזדמנות".
סילבס הוסיף: "נעשה הכול כדי להגיע עם תכנית לנצח, כמו בכל משחק. יש קצת פציעות, בן ביטון וקונטה בחוץ, גם זריהן בחוץ. מצד שני למקין יסיים את השבוע כמו שצריך ויהיה בפנים. זה נכון גם לגבי הזרים. לכל קבוצה יש מינוסים ופלוסים בנוגע לסגל. אין תירוצים. יש לנו משימה וצריך להשתמש בכל מי שפה כדי להביא אותו בשיא היכולת אל המשחק. אני מקווה שהזרים שהגיעו יוכלו לעזור לקבוצה להשתפר".
3 צפייה בגלריה
"צריך לזכור שזה משחק בית שלנו". איינדבינדר
"צריך לזכור שזה משחק בית שלנו". איינדבינדר
"צריך לזכור שזה משחק בית שלנו". איינדבינדר
(חגי מיכאלי, ONE)
דן איינבינדר: "יש לנו זכות גדולה להשתתף במשחקי דרבי עם אצטדיון מלא, משחקים מעניינים וגדולים. יש לנו כבוד וזכות לייצג את המועדון שלנו, אנחנו רוצים להצליח כמה שאפשר. צריך לזכור שזה משחק בית שלנו והקהל שלנו ימלא את האצטדיון עם כמות גדולה של אוהדים. נרצה לשמח אותו ולהסב לו גאווה".
על המשחק עצמו: "צפוי לנו משחק קשה. אנחנו מכבדים את מכבי ת"א ויודעים אילו איכויות יש לה. מעבר לזה שאנחנו מכבדים ומתכוננים ליריבה, אנחנו מתרכזים במה שאנחנו יכולים לעשות ולהביא את עצמנו לידי ביטוי הכי טוב. אין לי מסר לאוהדים, המסר היחיד שלנו צריך להיות על המגרש, להראות מחויבות, אחריות, לחימה ושאנחנו מעריכים את המקום בו אנחנו נמצאים. נגד באר-שבע זה חמק לנו והתוצאה הייתה בהתאם. אנחנו חדורים, מאמינים ומלאי תשוקה ואמונה שנעשה תוצאה טובה".
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר בולייביץ'
אלכסנדר בולייביץ'
הצטרף עד תום העונה. אלכסנדר בולייביץ'
(צילום: הפועל ת"א)
בתוך כך, הקשר ההתקפי אלכסנדר בולייביץ' חתם היום (חמישי) במועדון עד תום העונה, לאחר שהושאל מסטנדרד ליאז' הבלגית. המונטנגרי בן ה-27 מיעט לשחק העונה, וככל הנראה בקבוצה של חיים סילבס ישלבו אותו לאט לאט, כדי לתת לו זמן להתאקלם ולחזור לכושר.
בולייביץ' גדל במחלקת הנוער של פ.ק. זטה ממונטנגרו. ב-2014 נקנה ע"י פ.ס.וו איינדהובן שם שיחק בקבוצת המילואים שלוש עונות. בעונת 2016/2017 עבר לבוורן הבלגית ולבש את מדיה במשך שלוש עונות. ב-2019/2020 נקנה ע"י סטנדרד ליאז' ובעונת 2020/2021 הושאל לאופן מבלגיה. לבולייביץ' יש 26 הופעות ושני שערים בנבחרת מונטנגרו. את שני השערים כבש בניצחון 0:4 על קפריסין בליגת האומות דרג בנובמבר 2020.
פורסם לראשונה: 15:35, 26.01.23