צפו בתגובות בסיום המשחק
(צילום: ONE)
בהפועל באר-שבע היו נסערים מאוד בסיום ההפסד אמש (שני) למכבי ת"א. אלו לא רק האכזבה לאחר עוד פספוס הזדמנות לצמצם את הפער ממכבי חיפה שבפסגה וביטול שער השוויון, אלא גם חווייה מאוד לא נעימה של אנשי הספסל במהלך המשחק. לדברי מספר גורמים בקבוצה, באזור שמעל הספסל שררה "אווירה של טרור" מצד אוהדי האורחת, שכללה קללות, יריקות ואפילו ניסיונות תקיפה פיזיים.
יש לציין שבעבר התרחשו מקרים דומים גם באצטדיון טוטו טרנר, וגם אנשי מכבי ת"א התלוננו בזמנו על חווייה זהה. בבאר-שבע טיפלו בזמנו בנושא כשהרחיקו מהאזור אוהדים שנחשבים לבעייתיים וכן הוצבו במקום מספר רב יחסית של מאבטחים. בבאר-שבע מקווים שגם במכבי ת"א יטפלו בטענותיהם בכובד ראש.
1 צפייה בגלריה
הלדר לופס שחקן הפועל באר-שבע
הלדר לופס שחקן הפועל באר-שבע
תסכול ואכזבה בהפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
בכל מקרה בהנהלת המועדון לא אהבו את התנהלותו של גיא המנכ"ל פרימור שנצפה בזמן המהומה מסמן באצבע משולשת לעבר אוהדי היריבה. הקבוצה נקנסה היום ב-5,000 ש"ח בעקבות התנהגות המנכ"ל. פרימור נדרש עוד אתמול להוציא הודעת הבהרה והתנצלות לאחר שהוא אישית נזף בעבר בשחקנים התנהגות בלתי ספורטיבית, ואתמול נתפס במערומיו כשהוא עושה זאת בעצמו. בנוסף, בשל התנהגותו של המנכ"ל הוא עשוי לעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל או להינזף על ידי מנהלת הליגות.
למרות שבאר-שבע הציגה אתמול משחק מאוד לא טוב, ולמעט עשר דקות נפלה מיריבתה לאורך כל המשחק, המאמן אליניב ברדה טען בסיום שחוץ מזה שקבוצתו לא יצרה מצבי הבקעה, הוא די מרוצה. "לא חושב שמכבי ת"א היו יותר טובים", אמר בסיום. "הם היו יותר מסוכנים אבל אנחנו שלטנו בכדור והזזנו מצד לצד. לצערי בשני המשחקים האחרונים לא יצרנו מספיק מצבים. עשינו הרבה דברים אחרים טוב, אבל במשחקים מהסוג הזה זה לא מספיק. יש עוד 13 מחזורים. אנחנו במקום ריאלי כדי להיאבק על אליפות. אני מאמין בשחקנים שלי עד הסוף".
רותם חטואל, שנכנס כמחליף במחצית השנייה: "חלמתי לעלות מהספסל ולהשוות אבל זה לא קרה. לא היינו פחות טובים מהם. זה הלך לפה או לפה. הם הבקיעו ראשונים וזה מה הכריע את המשחק. חגגנו כבר את שער השוויון בטירוף אבל שוב ה-VAR בא לרעתנו. זה חלק מהמשחק אין מה לעשות. מכבי חיפה? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".
מסדר הפצועים של הקבוצה התארך אתמול במהלך המשחק כשמיגל ויטור, רועי גורדנה ומריאנו בריירו נפצעו. הפציעה המדאיגה ביותר היא של הארגנטינאי שהתלונן על כאבים בברך, בה הוא סבל מקרע ברצועות שלא עברו ניתוח שחזור.
פורסם לראשונה: 07:08, 21.02.23