מכבי תל אביב הציעה לקשר ונציה האיטלקית, דור פרץ (26), לשוב מיידית לקריית-שלום עם פתיחת חלון ההעברות בעוד מספר ימים, כך נודע לראשונה ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet.
פרץ, שעזב את מכבי ת"א בקיץ ומשתכר בוונציה 750 אלף אירו, ממעט לשחק בקבוצה מהמקום ה-16 בסרייה A. לפי מקורבים, מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי ת"א, ברק יצחקי, הציע לו לחזור תמורת השכר הגבוה במועדון (כחצי מיליון יורו בעונה), והבטחה שסרט הקפטן יוענק לו במשחקים שבהם שרן ייני לא יהיה על המגרש.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
מעדיף להישאר באירופה. דור פרץ
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
 ברק יצחקי
 ברק יצחקי
הציע לפרץ לחזור כבר בינואר. יצחקי
(צילום: גיל נחושתן)
עם זאת, בשלב הזה לפרץ אין כוונה לחזור. בסביבתו סיפרו כי כתב ליצחקי: "מודה לך. אני מאמין בעצמי ורוצה למקסם את היכולות שלי באירופה". פרץ, שהגיע בימים האחרונים לישראל לחופשה קצרה (אמש כבר המריא בחזרה לאיטליה), גם אמר לחבריו הקרובים כי הוא לא מתכוון לעזוב את ונציה אלא להילחם על מקומו: "כל החיים שלי חיכיתי להגיע לרמות הגבוהות ביותר. אני לא מתכוון להרים ידיים. לא ארפה עד שאקבל צ'אנס אמיתי".
הקשר זכה עד כה ל-304 דקות בלבד ב-19 מחזורי ליגה, פתח פעמיים בהרכב ונכנס כמחליף בשבעה משחקים. בארבעת משחקי הליגה האחרונים כלל לא שותף, ובתקשורת האיטלקית פורסם בימים האחרונים כי ונציה עשויה לצרף עוד שחקנים בתפקיד שלו וכי ייתכן שיעזוב.