בהפועל ת"א מקווים כי במהלך היום (חמישי) יחתום רשמית מאוויס צ'יבוטה לשלוש שנים, אחרי שכבר סיכם לפני מספר ימים במועדון, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. אם אכן יחתום, יהפוך שחקן ההתקפה לישראלי בעל השכר הגבוה ביותר העונה אצל האדומים.
בהפועל מוכנים לשלם לצ'יבוטה 250 אלף אירו בשנה הראשונה לחוזהו, כאשר בשנה השנייה שכרו יעלה ב-25 אלף אירו ובשנה השלישית ירוויח כבר 300 אלף. בשיחות שהתקיימו בין הצדדים, הבהירו נציגיו של צ'יבוטה כי ישיגו שחרור ללא תמורה מהאלופה כתנאי לעסקה.
2 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
אם יחתום, יהיה השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בהפועל ת"א. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה לא מעוניינים בצ'יבוטה, ששכרו עומד על 300 אלף אירו, ואם אכן יחתום בהפועל ת"א הירוקים יחסכו את שכרו. בכל מקרה, השחקן הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין לעבור רק להפועל ת"א ואינו רוצה לעזוב את ישראל בשל משפחתו, בעקבות ההצעות שיש לו מאזרבייג'ן.
רמת השכר בהפועל ת"א קפצה העונה משמעותית, כשבין היתר עומרי אלטמן ירוויח 220 אלף אירו, שכרו של הישאם לאיוס קפץ מ-20 אלף שקל לחודש ל-50 וחוזהו של חוסה רודריגס עומד על 300 אלף אירו. שכר השחקנים והצוות המקצועי יגיע לפחות ל-20 מיליון שקל.

מה קורה עם אוז'בולט?

בהפועל ת"א עדיין לא יודעים מהו מועד החזרה של אלן אוז'בולט, שפצוע בשרירי הבטן, וחוששים כי הוא ייעדר תקופה ארוכה, והוא בספק גדול לפתיחת העונה בליגת העל. בשלב זה הוחלט שלא לנתח את החלוץ ולהסתפק בטיפול שמרני וזריקות. עומרי אלטמן הפצוע בגבו עשוי לשוב עוד לפני פתיחת הליגה. מי שיהיה לראשונה העונה בסגל במשחק גביע הטוטו בשבת נגד הפועל פ"ת יהיה חוסה רודריגס.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט שחקן הפועל ת"א
אלן אוז'בולט שחקן הפועל ת"א
בספק גדול לפתיחת העונה. אוז'בולט
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א הוחלט לא להחתים מגן ימני נוסף, ואלון אזוגי אמור להיות הבכיר בעמדה זו. בשלב זה לא נראה כי יצורף זר נוסף. פבלו גונסלס, שהובהר לו כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לקראת העונה הבאה, עדיין לא מצא קבוצה.