אחרי שזכתה באלוף האלופים, מכבי חיפה רוצה להשלים הערב (רביעי, 20:15) זכייה בתואר שני העונה, כשהירוקים יפגשו את הפועל ב"ש בגמר גביע הטוטו.
זה לא סתם עוד מפגש, חיפה תפגוש את מלך השערים שלה בשנים האחרונות ניקיטה רוקאביצה, שעזב את המועדון וחתם לאחרונה בבאר שבע לאחר שהצדדים לא הצליחו לסכם על חוזה חדש.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
המטרה: תואר שני העונה. שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
מעניין יהיה לראות האם רוקאביצה יחגוג מול הקבוצה במדיה כיכב בשנים האחרונות אם אכן יכבוש הערב.
ברק בכר תירגל הרכבים שונים לקראת המשחק, אך נראה כי הוא צפוי לבצע רוטציה. לחיפה מצפה משחק ליגה לא פשוט מול מכבי פ"ת ביום ראשון ולאחר מכן ביום חמישי הבא משחק מול אוניון ברלין בליגה האזורית, כך שהמאמן מעוניין לחלק את הדקות ולא לגרום לעומס.
בינתיים בקבוצה מוטרדים מאוד ממכת הפציעות שפקדה אותם מאז פתיחת העונה. חיפה תחסר הערב את מוחמד אבו פאני, נטע לביא ובן שהר, כאשר עומר אצילי צפוי לקבל מנוחה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יבצע רוטציה. ברק בכר
(צילום: ראובן כהן)
על פי ההרכב המסתמן נראה כי רועי משפתי יפתח לראשונה בין הקורות, מוחמד ג'אבר, שזוכה להערכה גדולה, מאור לוי ויובל אשכנזי נמצאים גם הם בתמונת ה-11, כאשר בהגנה יפתחו אורי דהן, בוגדן פלאניץ', רז מאיר וסאן מנחם. בהתקפה דין דויד אמור לעלות בחוד לצידם של צ'ארון שרי וגודסוויי דוניו.
"גביע הטוטו? זה משחק על תואר, על גביע! אנחנו רוצים וחייבים לזכות בכל תואר", אמר גורם במועדון. "הרכב משני? כל מי שבסגל של הקבוצה ראוי להיות חלק מהמועדון הזה, כל אחד שמקבל צ'אנס צריך להוכיח שהוא ראוי לשחק במועדון המוביל והכי גדול בישראל".
7,000 אוהדים צפויים ללוות את הירוקים במשחק הערב באצטדיון בנתניה.